Hur långt gångna är ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur långt gångna är ni?

Jag är i vecka 24, börjar runda på mig nu och det är full rulle i magen.

*
Har också hört att det ska finnas ytterligare en fas, då man bara vill att den ska ut, till varje pris.
Men dit har jag inte kommit än så jag vet inte riktigt om det är sant... är mycket skeptisk till det faktiskt.

För mig kom i alla fall den fasen.. Gick 10 dagar över tiden (20 om man räknar sen sista mensen) i somras. Det var varmt, man är trött, massa vatten i kroppen, ont i ryggen mm mm. Som sagt det är inte kul att vara höggravid - det är jobbigt (men en positiv jobbighet för man vet vad som väntar :idea: ).. Jag som varit rädd för förlossningen tidigare verkligen längtade efter den så jag kunde få se mitt underverk :love: samt slapp vara gravid.. ;)

Sådär, nu har jag ringt och fått tid för inskrivning:)
Den tredje januari, på min födelsedag :) :p

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: Sofie.S
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 694
Senast: Derivata
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 634
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023