Min lata son!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Min lata son!

Men att han inte tar för sig och kämpar det tycker jag verkar konstigt.

Min klumpeduns i ungefär samma ålder är likadan, men jag ser det inte som att han inte kämpar eller tar för sig. I så fall hade han ju legat tyst och accepterat att det gör ont i armen.

Han tar för sig av min hjälp. Om han inte når en leksak tar han en annan som han når, men när han har kastat alla utom räckhåll signalerar han att det är dags för mig att komma och hjälpa honom.

Om han välter vet han hur man snabbast och enklast åtgärdar det: Man "ropar" på mamma!;)
 
Sv: Min lata son!

Min son vägde nästan 10 kg vid 5 månader, han är stor han :D! Men han började krypa strax efter han blivit fem månader, så där spelade inte vikten in.
 
Sv: Min lata son!

Oj.
Han kanske är lång också?
Och inte bara tjock :D
Min var nog bara tjock.

Min bebis som nu är 8 månader kryper inte.
Han ålar sig fram och har gjort det sen han var 6 månader.
Så vikten spelar ju inte alltid nån roll.
Men det verkar som att den gör det ibland.
Eller så är det bara sammanträffanden.
 
Sv: Min lata son!

Ja, han är ganska lång också, tror att han är cirka 71,5 cm! Jag har också märkt att många knubbiga bebbar inte är lika intresserade av att förflytta sig :D. Min Vikke han tack vare sin runda kroppshydda ganska besvärligt med att vända sig från rygg till mage, även om han gjorde det väldigt tidigt de första gångerna så får han ta i rejält idag :angel:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag tänkte först skaffa ett anonymt konto, men jag orkar inte. Det är ju heller inget att skämmas för tänker jag (försöker jag tänka)...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 157
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 099
Senast: Amk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 300
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har ingen att riktigt prata om det här med och behöver verkligen hitta ett sätt som jag kan hantera det på resten av mitt liv. Så...
Svar
18
· Visningar
9 063
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CCII
  • Sämsta filmen?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp