Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn Har en son som blev 8 nu i november. Jag blir knäpp på honom ibland då han börjar "prata som en bebis" lite grann som att läspa. Och han...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Raderad medlem 19815
·
  • Låst
Övr. Barn Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det här, så då frågar jag er här... När ska man egentligen "bry sig om" att ens barn...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är bästa åldern mellan ettan och tvåan egentligen? Det är ju många som styrs av SGI-reglerna och har runt 2 år mellan barnen, är det...
2
Svar
21
· Visningar
2 989
Senast: Jane_Done
·
  • Låst
Övr. Barn någon gång under våren nu är det tänkt att jag ska sluta amma vår 2-åriga dotter... anledningen är inte att jag tycker hon är för gammal...
2
Svar
33
· Visningar
2 410
Senast: Pallas
·
  • Låst
Övr. Barn Båda mina tjejer är torra på dagtid numera (trots att min gamla blöjavvänjningstråd fortfarande pluppar upp på ytan ibland). De har dock...
Svar
9
· Visningar
7 283
Senast: Djurjouren
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag är sjuk. Har varit det i 1½månad nu och det verkar inte släppa taget. Hostar ur lungorna varjenatt och har lite feberfrossa sedan...
Svar
13
· Visningar
4 422
Senast: CillaW
·
  • Låst
Övr. Barn Så här ser det ut: Mamma med ett barn boende hos sig flyttar från kommunen. (långt bort, 65 mil) Pappa med ett barn boende hos sig bor...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: smirk
·
B
  • Låst
Övr. Barn Så alla nygravida nu sammlas vi här :) . Hur många ska ha barn under kommande sommar?
2 3
Svar
45
· Visningar
2 946
Senast: Intejag
·
  • Låst
Övr. Barn en väns pappa gick bort hastigt i mellandagarna. Hennes son gjorde en ängel till morfar igår. Hon; Jag lägger den hos morfar...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn :idea: Är på väg in till karolinska... pratade med sjukrådgivningen och de vill att jag kommer in med bebis för koll. Håll tummarna...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: zilla
·
  • Låst
Övr. Barn ... när allt är åter till det "normala" med kroppen.. Hur mycket orkar/hinner man med att rida då? Har ni medryttare? Är hästen hemma...
Svar
19
· Visningar
1 485
Senast: prusiluskan
·
  • Låst
Övr. Barn Vi trodde hela graviditeten att det var en tjej i magen men det var en pojke som tittade ut den 19 december i v. 40+0! 3700g och 52cm...
2
Svar
25
· Visningar
2 341
Senast: Prosit
·
G
  • Låst
Övr. Barn börjar kännas jobbigt nu när man är i v38.man känner att det trycker på neråt,sex går inte längre då det känns som att han stöter emot...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: ujent96
·
K
  • Låst
Övr. Barn Finns de någon här som fått reda på att fostret är dött vid första ultraljudet? Vilken vecka var du i? Vet du varför fostret var dött...
Svar
7
· Visningar
14 096
Senast: stommen
·
  • Låst
Övr. Barn De är dax att lämna in ansökan till dagis plats och jag undrar om det finns nån blankett att skriva ut på nätet?
Svar
3
· Visningar
3 602
Senast: Kickis
·
N
  • Låst
Övr. Barn va på besök nr 2 på mvc idag. fick höra bebisens hjärta för första gången=) Det sägs ju att om bebisen har mer än 140 i hjärtfrekvens...
Svar
13
· Visningar
3 549
Senast: Mustasukka
·
C
  • Låst
Övr. Barn Sonen ser ut som om någon har målat honom med tip-ex i munnen...på insidan av läpparna och kinderna. Det går inte bara torka bort...
Svar
6
· Visningar
995
E
  • Låst
Övr. Barn ...i halsen! I onsdags (efer julafton) lekte jag och minstingen "doktor". Jag lyste i hans öron och hals med en liten ficklampa då jag...
Svar
2
· Visningar
8 497
Senast: Lambi
·
  • Låst
Övr. Barn min 4 månaders bebis har ett svullet öga . jag misstänker att det är ögon inflamation. Ska jag ha på koksaltlösning? om jag ska det...
Svar
4
· Visningar
1 840
Senast: ujent96
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sonen ramlade olyckligt igår och slog munnen i golvet, vilket resulterade i en rejäl fläskläpp och två lösa tänder, framtänder i...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Kelda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp