Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det var ju JAG som skulle förekomma på såna bilder!
Man måste dela hela tiden och inte som vi, ett halv år där och ett halv år där. Utan ta olika pass hela tiden, variation helt enkelt
Du tar morgon jag tar kväll och sen tvärt om. Och den som är hemma hela dagen får ledigt när den andre kommer hem!!!
Och jag är inte ledsen längre. Bara rasande, fast i stillhet, om du förstår?
Och jag blir rasande, fast inte i stillhet, när mödrar inte låter fäderna ta hand om sina barn, när fäder struntar i att ta hand om sina barn samt när annars vettiga kvinnor envisas med att få barn med uppenbart olämpliga män.
Man måste dela hela tiden och inte som vi, ett halv år där och ett halv år där. Utan ta olika pass hela tiden, variation helt enkelt
Du tar morgon jag tar kväll och sen tvärt om. Och den som är hemma hela dagen får ledigt när den andre kommer hem!
Min man kan göra exakt samma som jag, förutom amningen. Han kan bada dem, sjunga för dem, massera dem, bära dem, sova med dem, vagga dem, kittla dem, prutta dem på magen osv. Visst tar amningen en hel del tid i början, men jag har inte upplevt att den varit ett hinder för min man att skaffa sig en egen relation, trots att han inte varit delaktig i matning förrän efter 7-10 månader.
.
Jag håller med om att det är ett konstigt argument att amningen skulle omöjliggöra närhet mellan pappan och bebisen. Pappan märker väl lika väl som mamman när det är man ungen gråter efter, och letar han bara upp mamman och lämnar över ungen en stund.