Billiga grav.test

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Billiga grav.test

Men ÄL-stickorna behövs ju inte på något sätt för att bli gravid. Jag är inte säker på att de inte kan ha motsatt effekt faktiskt.

Gravid blir man liksom av.... något mer påtagligt :banana:

Men många ggr kan kroppen spela en spratt om man fokuserar för mycket på den. Jag tror det är fullt möjligt att stressa så av stickorna att man skrämmer bort ÄL :crazy:

Det är både roligare och säkrare att ha ett regelbundet sexliv :idea:
 
Sv: Billiga grav.test

Men ÄL-stickorna behövs ju inte på något sätt för att bli gravid. Jag är inte säker på att de inte kan ha motsatt effekt faktiskt.

Gravid blir man liksom av.... något mer påtagligt :banana:

Men många ggr kan kroppen spela en spratt om man fokuserar för mycket på den. Jag tror det är fullt möjligt att stressa så av stickorna att man skrämmer bort ÄL :crazy:

Det är både roligare och säkrare att ha ett regelbundet sexliv :idea:

Självklart men om det inte funkar med regelbundet sex så får man ju försöka med andra alternativ och hjälpmedel.
vi hade oskyddad sex i 6 år inget hände, började med äl test, första månaden inget utslag på äl stickorna, andra månaden utslag på äl stickorna och blev gravid.
jag är väldigt glad att det räkte med ältest så man inte behövde gå vidare i djungeln efer hjälp att bli gravid.
 
Sv: Billiga grav.test

jag köpte ett som hette Preg och tanten i apoteket sa att det skulle vara precis lika bra som Clear Blue, fast 30 spänn billigare. Hon la fram det till mig även fast ja sa att ja ville ha clear, men det var mer än 99 % säkert och var lätt att använda och fungerade som det skulle....
 
Sv: Billiga grav.test

Då låter det än troligare med 6 års oskyddat sex att du inte alltid har ägglossning. Skulle om jag var du kolla upp det (enkelt med blodprov) till nästa bebis!

javan
 
Sv: Billiga grav.test

Jag har väldigt oregelbunden mens, så köpte mig ett stor pack billiga och testade lite titt som tätt, massa negativa, plötsligt ett positivt testade med tre stickor efter det alla positiva!
Gjorde UL och var gravid! Så dom billiga funkar bra! Jag gillar dom!
Tyvärr slutade det inte bra den gången men jag hoppas fortfarande!
 
Sv: Billiga grav.test

Jag köpte storpack billiga gravtester, tyckte det var bra att ha hemma. Testade aldrig positivt med dom men då kom också mensen efter ett tag.
Sista vändan hade jag inga hemma men det spelade ingen roll för mensen kom smygande så snällt, fast efter tre dagar upphörde den utan att ha kommit igång riktigt. Då köpte jag ett clearblue, men bara för att jag inte orkade vänta på leverans av billiga. Det var ett plus.

Jag har aldrig känt att dom billiga testerna skulle vara sämre. Det är bara ingen stor plasthylsa runt dom och hylsan påverkar ju knappast resultatet.
 
Sv: Billiga grav.test

Jag kommer beställa de billiga när jag använt min sista clearbl*e här hemma.
Har dock fått gratis testet (mens). Den höll dock bara på 3 dagar, men efter 11 års p-piller knaprande så är det svårt att veta vad som är normalt.
Trots att jag vill bli gravid så är det skönt att veta att mensen har kommit igång.
 
Sv: Billiga grav.test

hugger knapp

En sak som jag ofta funderar på när jag läser om folk som vill bli gravida på buke, är just allt detta testande.

Varför testa om man är gravid så fort mensen är en aning fördröjd? Om man inte vill ha barn kan jag förstå det, om man är orolig, men om man vill ha barn? Varför är det så bråttom att testa då? Det är ju bara att se tiden an.
 
Sv: Billiga grav.test

hugger knapp

En sak som jag ofta funderar på när jag läser om folk som vill bli gravida på buke, är just allt detta testande.

Varför testa om man är gravid så fort mensen är en aning fördröjd? Om man inte vill ha barn kan jag förstå det, om man är orolig, men om man vill ha barn? Varför är det så bråttom att testa då? Det är ju bara att se tiden an.
Jag kan bara svara för mig. För att jag vill veta. Veta om jag ska skippa vinglaset till maten osv.
Min mens dröjde upp till en vecka och jag brukar ha normala/korta cykler men aldrig långa.
 
Sv: Billiga grav.test

Därför att man är så förbaskat nyfiken. Fast egentligen borde man vänta så länge som möjligt med att testa för då har man inte så många veckor kvar som man oroar sig för missfall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 899
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 450
Senast: Modest
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min...
2
Svar
21
· Visningar
1 325
Senast: NilHe
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 193
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp