Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Håller jag på att bli knäpp eller är det som hon säger?! Vill helst tro att hon säger såhär för att hon ogillar mej men jag vet inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 275
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har fått en kräkbebis, det är helt klart. Det går iofs upp och ner, vissa dagar ingenting, andra dagar hur mycket som helst...
Svar
6
· Visningar
4 121
Senast: The Great White Shark
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur lång tid tog det innan ni fick eran mammapenning av försäkringskassan? jag har ju varit sjukskriven till den 19:e jan,kommer jag få...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Mammadutt
·
M
  • Låst
Övr. Barn Idag har jag varit på Ul och blev flyttad 3 veckor framåt:eek: , så lång tid!:crazy: Är bara i vecka 14 (13+3) Bebisen sprattlade runt...
Svar
6
· Visningar
851
  • Låst
Övr. Barn Hur nattar ni era små bebisar, alltså bebbar under 6 månader typ? Hur sover de sedan på natten? Var sover de? Jag nattar Elin i...
Svar
15
· Visningar
1 914
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter berättar idag att hon blivit hotad med stryk av en pojke som går ett år över henne i skolan. Anledningen? Skolan har tydligen...
Svar
4
· Visningar
886
  • Låst
Övr. Barn Här kommer årets 10-i topp på vanligaste namnen ! Jag tycker det är lite kul... 10-i-topp – pojkar 2006 2005 Namn Antal Per...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 539
Senast: Tokmaja
·
A
  • Låst
Övr. Barn rent hypotetiskt nu. om man har missbrukat narkotika den första möjligtvis den andra månaden under graviditeten, finns det någon...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 540
Senast: Dorro
·
  • Låst
Övr. Barn Mina barn är i varför det stadiet, det gör mig lite frusterard, det verkar inte finnas nån hejd på varför. Och om de får fatt i nån...
2
Svar
30
· Visningar
1 925
Senast: k i m
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni haft problem med bäckenet/låsningar efter förlossningen ? Efter barn ett behövdes bara kirop. 1 ggr och en kortison spruta ...
Svar
11
· Visningar
2 278
Senast: zilla
·
  • Låst
Övr. Barn Att barn hamnar i trotsåldern har man ju fått vara med om men finns det även en period när de är 11 nästan 12 år gamla? Hur var era...
Svar
7
· Visningar
7 340
Senast: lakrits
·
G
  • Låst
Övr. Barn på natten den 15:e kl 02:00,åkte jag in till förlossningen för att jag hade lite ont i magen,ingen blödning el vatten avgång.barnm...
2
Svar
21
· Visningar
1 789
Senast: oz_joj
·
N
  • Låst
Övr. Barn Kan inte somna på kvällarna längre pga den värkande å krypande känslan i benen. Läkaren sa att det inte finns nått att göra åt det...
Svar
12
· Visningar
5 165
Senast: Naggur
·
S
  • Låst
Övr. Barn När slutade ni amma på natten? Min son blev 3 månader i förrgår och har sista nätterna sovit 8 timmar i sträck utan att vakna för...
Svar
11
· Visningar
7 611
Senast: Njála
·
  • Låst
Övr. Barn Min yngsta dotter är ett tumme-barn,hade den redan i magen..:rofl: Men hur får man dom att sluta med nåt dom alltid har med sig?? Hon...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Det är så tråkigt att man knappt vågar prata om all glädje man känner för sitt duktiga barn utan att vara rädd för hur det ska uppfattas...
2
Svar
23
· Visningar
2 322
Senast: Pallas
·
L
  • Låst
Övr. Barn är en förstagångsgravid o givetvis oroar man sig fastän man försöker låta bli. Hur stor tror ni att risken är för missfall efter v 11...
Svar
5
· Visningar
3 337
Senast: Coop
·
  • Låst
Övr. Barn Den 25 februari ska vi döpa charmtrollet. En god vän som är präst döper honom i den kyrka vi tillhör (församlingen). Dessutom är det på...
Svar
11
· Visningar
9 470
  • Låst
Övr. Barn Efter ett sent MA i v 17 börjar jag så sakterliga återhämta mej psykiskt. Men igår släppte min syster den "glädjande nyheten" att...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 700
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har nära vänner som jag delar värderingar med som nu har fått sina första barn. I båda fallen skall pappan inte vara...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
14 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp