Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, det är väl inte för att göra föräldrarna glada som man skaffar barn? Hoppas jag. Det kan ju vara en glad nyhet för det (liksom nyheten att man äntligen efter många år köpt en häst man velat ha), men kanske inte en present i mina ögon.
Finns det redan andra barnbarn så vet jag inte om det är så fantastiskt att få barnbarn nr 5, även om man som förälder självklart är glad för barnens skull.
Hur många av er har gått igenom MF eller MA (förutom Calazirya) som talar av egen erfarenhet?
Aha, för mig är en julklapp något man ger till någon annan, som man har ordnat bara för den personen. Nyheten att jag fått jobb är således ingen julklapp i mina ögon. Men det är ju olika tradition i olika familjer.
Var ditt barn en julklapp till din familj?
Det är väl kul om syskonen får barn, men mest för dem själva. Lite som att köpa en häst till sig själv i julklapp åt föräldrarna.
Sorg kan få en att reagera underligt, och det tycker jag att Silverkedjan borde veta. Jobbar inte hon i sjukvården med människor?
// K
Skulle bara medhåll få skrivas i sådana här trådar ?
Jag tror inte att hon är en känslokall bitch
.
Ska man vara petnoga så kanske rubriken, och påståendet att systern är okänslig är lite i starkaste laget. Men jag kan se lite bakom det och se att TS fortfarande sörjer över sitt MA. Jag tror inte att hon är en känslokall bitch som inte vill att övriga världen ska få ha barn bara för att hon förlorat sitt. Men saker och ting kan ta sin tid.
// K
Men för den skull så hittar jag inga anledningar till psykologhjälp eller osande syskonrivalitet..