Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trotsig

Jag får nog fortsätta att vara bestämmd och ta dessa fajter.
 
Sv: Trotsig

Jaha du, känner igen det där, särskilt så som denna vinter varit fram tills nu. De kanske tycker att det är lite barnsligt med galonisar. Välj något annat eller försök stå på dig.
 
Sv: Trotsig

Oh yes! Vi har en snart åttaåring och hon vägrar just nu att äta något som helst nyttigt (dvs varm mat!) och detta trots att hon ätit samma maträtter tillagade av sin far i månader och alltid ätit med god aptit. Men nu ska det testas minsann. :crazy: Det värsta är att min man faller för provokationen och så är grälet i full gång (för det är ju han som spenderat timmar på att laga god mat). Själv bryr jag mig inte så mycket om hon äter ostkex, frukt och mackor istället för när hon väl blir hungrig så kommer hon att äta. Men visst är det frustrerande när man beställer in hennes favoritpizza på puben och hon inte ens äter den!

läste just upp ditt inlägg för maken - vi blev väldigt glada över att få vet att vi inte är ensamma med vårt matproblem med sonen 7,5 år...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Wille
·
Småbarn Sonen äter inte så mycket mat. Vid frukost, lunch och middag sitter vi till bords och han får smaka på allting som vi har på tallriken...
2
Svar
20
· Visningar
1 445
Senast: amsway
·
Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 908
Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 793
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp