Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
  • Låst
Övr. Barn har ett problem,jag är för tillfället arbetslös och går hemma på föräldraledighet.nu till problemet min sambo vill vara fledig hela aug...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Jag beundrar Er. Att Ni orkar med vilda barn som springer och härjar. Ville egentligen inget alls med denna tråd, utom att säga att Ni...
Svar
3
· Visningar
628
  • Låst
Övr. Barn Stämde det här testet för er med om det blev flicka eller pojke http://www.familjeliv.se/Gravid/flicka-eller-pojke.html :banana:
2
Svar
27
· Visningar
1 727
Senast: seeyaa
·
S
  • Låst
Övr. Barn Har en fråga till er som inte plannerade att skaffa barn, vad använde ni för skydd just den gången?
Svar
13
· Visningar
1 540
E
  • Låst
Övr. Barn Fick en tid efter min andre sons födelse framfall. Jag trodde naturligtvis att detta berodde på dåliga knipmuskler och tränade och...
Svar
8
· Visningar
5 230
  • Låst
Övr. Barn Gick och botaniserade i en inredningsbutik häromdan och insåg plötsligt att det där barnvrålet hade jag hört rätt länge nu. På vägen ut...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Ja syrran var här igår. Första barnet, bara det bästa och dyraste som gäller. Jag fick min första 8 år sedan och då var det INTE så här...
2
Svar
27
· Visningar
2 623
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Min pojke är snart 9 år och går i 3:klass.Stora grabben ju;) Nu är det så att han har massor med kompisa i skolan,är populär och så...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 584
Senast: calaisa
·
D
  • Låst
Övr. Barn Ni som har fött barn och kollade könet innan, har det stämt? Jag väntar en pojke säger de, men det skulle vara intressant att se hur...
Svar
13
· Visningar
5 727
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Vid vilken ålder tycker Ni att barnen är tillräckligt mogna för att kunna stanna inne själva en halvtimme-timme, medan man själv går ut...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: Mitzi
·
  • Låst
Övr. Barn Vet inte vad som tagit åt våran 9-mån dotter. Hon har fram tills nu varit ett riktigt matvrak och ätit stora portioner. Älskat precis...
2
Svar
36
· Visningar
2 280
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Åh det är så roligt med namn!!!:banana: Har du kommit på namn till ditt barn??? Jag har tänkt ut alla namn utom ena mellannamnet...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
15 872
Senast: _Yggdrasil_
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har aldrig varit särskilt barnkär av mig, har mest tyckt att barn varit jobbiga och irriterande. Men nu när jag har blivit moster...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: Agapi
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ännu en vagntråd :) . Har hittills klarat mig med min gamla Emmaljunga Duo,men nu skall vi snart åka till storstan och jag skulle vilja...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: Calazirya
·
  • Låst
Övr. Barn Sonen skall ha fest. Han skall ha två olika frågesporter och nu undrar jag om någon har lite fler roliga frågor för sådär 11-åringar...
Svar
12
· Visningar
4 945
Senast: cirkus
·
J
  • Låst
Övr. Barn Fick höra av min dotters kompis att det varit lite tjafs i skolan igår. Min dotter är snart 9 år och visst är hon ganska ettrig. Vi har...
Svar
4
· Visningar
1 266
Senast: Pita
·
  • Låst
Övr. Barn Jag blir så ledsen och upprörd att jag måste försöka bli av med lite jobbiga känslor genom att skriva av mig. Jag antar att många av...
2
Svar
24
· Visningar
2 520
Senast: Jossan
·
  • Låst
Övr. Barn Min niomånadersson har två gånger nu svimmat(/somnat?) när han blivit hysteriskt ledsen. Han har feber och är förkyld pga...
Svar
18
· Visningar
4 466
Senast: Blixtra
·
B
  • Låst
Övr. Barn Någon som redan har vacc. eller funderar på det? http://www.kungsportslakarna.se/prevenar.htm
Svar
3
· Visningar
736
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Ett av mina barn är av den aktivare sorten i vaket tillstånd. Ibland händer det att h*n vaknar och antingen är ledsen eller pratar...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: zilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp