Bristningar usch...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bristningar usch...

Många, många kvinnor får bristningar - av graviditet, viktuppgång, p-pilleranvändande. Efter ett tag bleknar de, och när magen krympt efter förlossningen drar de ihop sig och är inte lika breda längre heller. Kolla du på stranden i sommar - du kommer att märka att var och varannan kvinna har bristningar om du tittar noggrannt. Om din kille klagar på detta får du väl fråga om han vill ha en vuxen kvinna eller en liten flicka!
 
Sv: Bristningar usch...

Jag tycker också att mina bristningar är jobbiga, fick lååånga bristningar på magen efter min 1:a graviditet. Men det är ju så enormt slöseri med energi att deppa över det, eftersom jag inte kan göra ett dugg åt det, varesig innan de kom eller nu när de redan finns där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: Modest
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 698
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 751
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 271

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp