Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
  • Låst
Övr. Barn igår på tv såg jag att det gick att bota barnkolik med aktupungtur:D det är s*it bra, nån mer som tycker som jag............???
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: Biztro
·
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar om det är någon här som har adopterat alt är adopterad själv och skulle vilja berätta lite om sin historia, gärna via pm...
Svar
12
· Visningar
2 078
Senast: Sunshine
·
N
  • Låst
Övr. Barn Är det möjligt om man har hormonspiral? Har fat min i lite över ett år nu och allt har fungerat fint tills för ca tre-fyra v sedan, då...
Svar
11
· Visningar
36 391
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Vad gjorde ni med era hästar när ni var gravida? Sålde? Lånade ut? Lät dem gå hemma och skrota några månader? Vet inte riktigt hur...
2
Svar
32
· Visningar
2 186
Senast: moonlightgarden
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag en ny fundering! Undrar om det är någon som firar sina (små)barn på Alla Hjärtans Dag? Dvs minderåriga barn/barn som bor...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 674
Senast: Lupin
·
U
  • Låst
Övr. Barn En liten undring bara: Molly är en Mus Eddie är en Elefant Emil är en Ekorre Konny är en Krokodil ...men Bella är en Anka...
Svar
13
· Visningar
1 479
Senast: athena
·
B
  • Låst
Övr. Barn ...jag äter nyponsoppa och då måste man ju både smaka&känna.
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Hur är det. Underhåll betalas ju ut tills barnen fyller 18 år. Men om man inte gått ut gymnasiet då. Vad händer då? Förlängs...
Svar
6
· Visningar
1 289
Senast: fjolltroll
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag var just och hämtade dottern på 15 månader på dagis och såg massa teckningar där barnen har ritat sina vantar. Min dotter hade ritat...
Svar
16
· Visningar
1 635
Senast: johannea
·
W
  • Låst
Övr. Barn Dottern är nu 4 månader och kommer ju vara ca 9månader när vi får semester tillsammans hela familjen. Hur har ni gjort med semester...
2
Svar
21
· Visningar
1 442
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Om Ert barns lärare eller någon klasskamrats förälder ringer hem till Er och påstår att ert barn varit/är grogrund till mobbning av ett...
2
Svar
20
· Visningar
1 715
Senast: gulan
·
  • Låst
Övr. Barn fick reda på ett par dagar sen att jag var gravid!:eek: vaaaa? tänkte jag då.... jag & min pojkvän blev rätt chockade.....nån mer som...
2
Svar
26
· Visningar
2 833
Senast: doglover
·
  • Låst
Övr. Barn Tittar just nu på argument och ställer mig helt mållös till argumetet att man ska skaffa större nätverk, be en granne eller helt enkelt...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: escodobe
·
  • Låst
Övr. Barn Min man jobbar natt och eftersom varken lilltjejen (8) eller jag tycker om att sova själva så sover hon i våran säng de nätter han...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: snurran
·
  • Låst
Övr. Barn ni med små bebisar och hund (mellanstor), vad har ni för bil? sitter och funderar på hur man ska få plats med både vovve i bilbur och...
Svar
12
· Visningar
1 397
Senast: heineken
·
  • Låst
Övr. Barn Jag måste tipsa om Lars H Gustafssons artikel, mycket läsvärd efter att ha tittat på alla olika sorters "nannyprogram" med time-out som...
2
Svar
34
· Visningar
2 706
Senast: Sar
·
B
  • Låst
Övr. Barn Tänkte göra en kryddstark korvgryta till middag. Vill ha mozarella till. Dock står det i mat-rek. att mozarella inte ska ätas av...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Blixtra
·
M
  • Låst
Övr. Barn Snälla allvetande bukisar: inte kan man väl få foglossning redan i v 12 under första graviditeten?:crazy: Eller är det nåt annat? Jag...
Svar
11
· Visningar
1 511
Senast: Mariell
·
  • Låst
Övr. Barn Äntligen!!! Efter att i 2 ½ år bara sagt det nödvändigaste, och det är ett mycket begränsat ordförråd kan jag säga. Men hon har varit...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: johannea
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur långt har ni mellan era barn? Vi har funderat på att våran son på 4 år ska få ett syskon, men samtidigt känner jag att jag har...
2
Svar
29
· Visningar
2 159
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp