Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Att ha ett kräksjukebarn är definitivt inte kul. Men jag kan lova att det är lätt att hålla sig för skratt när barn nummer två har spytt...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Poxz
·
  • Låst
Övr. Barn Våran dotter som är 1.5 år håller på att suga sönder sin lilla tumme totalt. Den är illröd, ser svullen ut och är alltid skrynklig. Vad...
Svar
8
· Visningar
2 798
Senast: mandaaa_
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter kom ibråk med ett annat barn i höstast.Och jag och min man sa då att - Vårat barn kommer inte in och leker hos er och erat...
Svar
16
· Visningar
1 443
Senast: Trygg
·
  • Låst
Övr. Barn Var ett tag sen jag var här inne nu..men har en liten fråga. Efter ett missfall, hur länge fortsätter hormon-halten vara hög, så att...
Svar
4
· Visningar
1 147
Senast: havreflinga
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hej! Börjar närma mig tanken på att kanske skaffa barn. Hur långt in i graviditeten kan man rida hästen (motionsridning)? Hur långt in...
Svar
18
· Visningar
1 624
Senast: Tindra06
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har letat runt på nätet (och på Buke) efter lite tydliga direktiv om vad som gäller när man är gravid och vill träna. Och eftersom...
Svar
5
· Visningar
2 293
Senast: Tindra06
·
  • Låst
Övr. Barn Vet inte om ni kommer ihåg men för lääääänge sen skrev jag en mer eller mindre desperat tråd om min son. Har haft (eller har även om det...
2
Svar
28
· Visningar
2 185
Senast: Ankan
·
B
  • Låst
Övr. Barn Detta är min andra grav. Den första resulterade i en underbar liten kille som nu är 14månader! Men guud vad jag tycker att det är...
2
Svar
22
· Visningar
2 429
Senast: paradiset
·
  • Låst
Övr. Barn Om jag blir sjukskriven pga min graviditet. Heter ersättningen då havandeskapspenning? Denna havandeskapspenning, "äter" den på...
Svar
14
· Visningar
3 135
Senast: Clintan
·
  • Låst
Övr. Barn Vi funderar på att söka dagmamma när vår son blir 1,5 år. Men jag undrar: har dagmammor samma pedagogiska styrmedel som dagis? Samma...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 300
Senast: Cocos
·
C
  • Låst
Övr. Barn Barn nummer ett gick ganska snabbt för oss. Vi visste att vi ville ha barn. Vi visste att vi ville ha det tillsammans med varandra...
Svar
4
· Visningar
724
Senast: corona
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hur många finns det här inne som har fått ett till barn efter ett kejsarsnitt? Födde ni vaginalt eller blev det snitt igen? Jag blev...
2
Svar
25
· Visningar
5 627
Senast: Isis
·
L
  • Låst
Övr. Barn Vilken barnvagn var ni mest nöjd med? Har ni dålig erfarenhet av ngn av dem ? Står i valet o kvalet mellan EL duo edge eller Brio...
Svar
15
· Visningar
1 849
Senast: Enar
·
  • Låst
Övr. Barn Jag börjar fundera på huruvida jag är skengravid eller om det kanske är riktigt ändå....? Kommer känna mig jättefånig jag inbillat mig...
Svar
18
· Visningar
2 972
Senast: Stoppard
·
A
  • Låst
Övr. Barn Då detta är lite jobbigt för mig så skaffade jag mig ett anonymt nick! Det är så här... Jag är överviktig... Ligger på 100+ kg 1,70...
2
Svar
23
· Visningar
3 220
Senast: Annonnymus
·
J
  • Låst
Övr. Barn Igår kväll hade vi en lång pratstund hela familjen. Framför akvariet på en madrass med braskaminens värme tog vi oss tid att prata...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: pigleton
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är det bara jag & maken som börjar tröttna på alla dessa försäljningar av framförallt choklad och kakor som vi "tvingas" göra för att få...
2
Svar
32
· Visningar
2 709
Senast: jaca
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det nån gullig bukemänniska som har ett bra tips mot hur man får bukt på skorv på en liten 4 veckors bebis. Han har i pannan och...
2
Svar
27
· Visningar
8 112
Senast: Basilika
·
S
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som använt sig av tempmetoden för att fastställa ägglossning? Erfarenheter?
Svar
6
· Visningar
4 181
Senast: lillamy73
·
3
  • Låst
Övr. Barn nästan alldeles ny- typ en vecka.. och nu cirka 8 månader senare.. Skicka in på era "små gullingar"!!!:banana:
2
Svar
38
· Visningar
3 304
Senast: The Great White Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp