Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
  • Låst
Övr. Barn Vart??????
2
Svar
26
· Visningar
7 640
Senast: Naggur
·
  • Låst
Övr. Barn Var kan man köpa barnlås av den varianten man sätter på handtaget med resår. När man ska öppna drar man i resåren och krokar isär...
Svar
2
· Visningar
2 211
Senast: Sassy
·
  • Låst
Övr. Barn Kan jag få lite råd av er? Under graviditeten hade jag en oerhört stor sexlust, vågade ta för mig och var väldigt påhittig.. Sedan...
Svar
15
· Visningar
2 587
Senast: Madick
·
N
  • Låst
Övr. Barn Har problem med min ena tonårs grabb. Han har sedan 3 månader tillbaka en flickvän som är lika gammal och går i samma klass. Först...
2
Svar
23
· Visningar
1 896
Senast: havreflinga
·
N
  • Låst
Övr. Barn sambon och jag ska på första tillfället på föräldrautbildningen imorron. mailade försäkringskassan och frågade hur han skulle gå till...
Svar
19
· Visningar
2 062
Senast: Naggur
·
M
  • Låst
Övr. Barn Oj vad det stämmer.. Har själv ridit i alla år men sparsamt för tillfället.. Dottern rider dock för fullt medan jag har förvandlats till...
2
Svar
31
· Visningar
2 083
Senast: fred
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid och väntar bebis nr2 i Juli. Ettan är 15månader gamal och världens goaste, såklart :) ! Den här graviditeten är ganska...
Svar
12
· Visningar
984
Senast: hanny
·
M
  • Låst
Övr. Barn :cry: tankar från en 40-årig 2 barnsmor. (9 och 14) Det känns ganska hemskt att tänka på att vi antagligen inte ska ha några mer barn...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Senast: sussiqt
·
  • Låst
Övr. Barn Min bonus dotter på 12 år har grymma problem iskolan . Och jag försöker hjälpa henne så gått det går. Hennes mamma hävdar bestämt...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 244
Senast: sussiqt
·
K
  • Låst
Övr. Barn Min äldste son, Tobias, lånar mammas kamera under dagens tävling. Man skall stå stadigt... Ha ordentligt stöd Efter vissa...
2
Svar
26
· Visningar
2 108
Senast: oz_joj
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag har en snart ettårig son, som verkligen gillar mat. Hitintills har han inte tackat nej till mycket (nån äcklig grönsakspuré från...
2
Svar
30
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Elins farmor vill ha Elins första skor för att förgylla i silver elelr vad hon nu sa.... ÄR det vanligt att göra så? Har ni sparat era...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: replica
·
D
  • Låst
Övr. Barn Har ni några tips om vart man kan köpa dopklänningsmönster på nätet? Som inte skall stickas eller virkas... Har bara hittat från 2...
Svar
2
· Visningar
1 900
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Vi var för en stund sedan på 4-årskoll med våran dotter. Allt var helt normalt. Men till det som fick mig att börja skratta var när...
Svar
8
· Visningar
1 297
Senast: sussiqt
·
  • Låst
Övr. Barn Jag går strax in i V33 och jag & min sambo har inte börjat någon föräldrautbildning ännu. Min BM har inte nämnt något om det för mig...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 880
Senast: ullo
·
C
  • Låst
Övr. Barn & ni kan inte göra ett skit åt det;)varsågoda!(tack naggur för tipset)
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 670
Senast: Gunnar
·
R
  • Låst
Övr. Barn Jag håller mig lite hemlig tills jag är helt säker på att allt gått vägen och känns rätt. Är det någon som luskar ut vem jag är så...
2
Svar
34
· Visningar
2 818
Senast: ullo
·
  • Låst
Övr. Barn Är det bara här uppe som det är många som producerar barn eller är det något generellt över hela landet? Var hos bm idag och hon sa att...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: skogstomten
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur har ni tränat för att bli av med magen efter barnafödandet? Fick en sån härlig kommentar från min sambo i går "-vilken stor mage...
Svar
10
· Visningar
1 306
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Ungefär detta utspelar sig med en liten pojk i hallen på förskolan; Han; Åhhhhh dragkedjan vill inte! (Oerhört gnällig röst) Jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 515
Senast: vickis-pajala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp