Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Om i stort sett varenda liten blemma kan man läsa när man fått barn, däremot står det eller informeras det aldrig nånstans nåt om hur...
Svar
14
· Visningar
3 370
  • Låst
Övr. Barn Hej.. Är ni i vecka 34 med mitt första barn. Har de senaste 2 dagarna haft en väldigt jobbig mensvärk nere i magen. Vad är detta...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: ameo
·
R
  • Låst
Övr. Barn Nu är vi inskrivna och klara :banana: Nu är det bara en lååång väntan till UL :angel: Bra och höga blodvärden, bra de som de...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 542
  • Låst
Övr. Barn Blev förvånad idag när jag lämnade dottern hos sin pappa och vi började fundera över hur mycket hon motionerat under sportlovet för...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Gumman
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag äntligen fått ihop första biten av barnrummet! Det är ju inte länge kvar nu så det börjar på att bli lite bråttom:crazy...
Svar
18
· Visningar
1 251
Senast: Naggur
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hej Jag bara undrar om det är någon på buke som har barn med funktionshinder. Har en dotter på 7 år som har Ehlers-danlos syndrom...
Svar
17
· Visningar
1 781
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Ett av mina barn har problem med "barnpolyper" och ska operaras om ett par veckor. Det står i pappren att man bör vara hemma med barnet...
Svar
8
· Visningar
3 883
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Tänkte här försöka samla tips på vad man kan göra tillsammans. Sånt som inte kostar en förmögenhet. De flesta småbarnsfamiljer har ju...
Svar
11
· Visningar
1 142
Senast: Flyttfogel
·
  • Låst
Övr. Barn Var på middag idag hos en bekant som har 2 st barn. Den ena är 4 år och den andre är 6 år. När vi kom var de med och hälsade och de åt...
Svar
5
· Visningar
1 599
Senast: Ramona
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nu vill jag klaga lite igen, och passa på att fråga en sak. Jag är så himla trött. Jag är gravid i v 14 och jag vet att det är normalt...
2
Svar
21
· Visningar
6 780
Senast: corona
·
F
  • Låst
Övr. Barn Imorse lämnade jag lille sonen på dagis. Jag stannade kvar en liten stund för att se att han kom till ro. Under tiden kom en liten tjej...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 830
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har legat i influensan i två veckor snart.. och min lilla älskling är givetvis smittad han med, även om han verkar ha fått en...
Svar
0
· Visningar
1 281
  • Låst
Övr. Barn Nu har även jag varit med om ett läkarbesök som inte min sambo och jag har blivit informerade om av skolan. (Iofs var det väl så att...
2
Svar
22
· Visningar
2 196
Senast: Litenvit
·
W
  • Låst
Övr. Barn Har nattsömnen ändrats mycket under erat bäbis första år? När hände ändringarna, kom det tllbaka till de gamla rutinerna igen?? Mitt...
Svar
4
· Visningar
900
N
  • Låst
Övr. Barn Då "vad ta med till bb?" tråden spårade ur så startar jag en ny tråd för fortsatt diskution. Varsågoda!
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 152
Senast: dressyrfreak
·
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver hjälp. Står i valet och kvalet mellan två vagnar. Det är en syskonvagn jag ska köpa, då min son vid fjorton månader...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: bananabambi
·
  • Låst
Övr. Barn Erbjöd mig att kolla åt chefen om barnvagnar är billigare i Sverige än i Danmark (med BRIO, Emmaljunga och andra traditioner)...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: Snurrfian
·
U
  • Låst
Övr. Barn Mååste bara få skriva av mej lite anonymt. Vill inte att folk ska dömma mej utan bara få skriva :smirk: Igår fälde pojkvännen...
Svar
8
· Visningar
1 635
  • Låst
Övr. Barn Hur tänker ni kring såna termometrar? Kan man lita på resultatet? Ni som har en örontermometer, är ni nöjda med den? Har funderat...
Svar
19
· Visningar
5 266
Senast: Pip
·
  • Låst
Övr. Barn från bibliotekets hemsida. min äldsta son med jeansen uppvikta till knäna:angel: inte jag som har gjort det....
Svar
2
· Visningar
753
Senast: marieka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama