Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: gravid!

Kanon att bebben kommer få dig att sluta röka för alltid. Fattar inte dom som börjar efter att bebisen är född, har man avstått nio månader kan det väl ändå inte vara speciellt gott att börja igen?

Och man kommer ju aldrig att få en bättre chans att sluta.
 
Sv: gravid!

Grattis!
Min son är nu 3mån och det finns inget bättre!
Det är jätte kul att var förälder och att ha barn!:love:
Lycka till!!!!:)
 
Sv: gravid!

kul att det finns andra unga mammor, blivande eller havande...

jag kände mig som den enda på planeten:smirk: .. alla på jobbet är äldre... och många i min omgivning.. jag fick höra att jag var ju så ung.. och jag borde ta vara på ungdoms åren, herre gud jag är 24!!
 
Sv: gravid!

Kanon att bebben kommer få dig att sluta röka för alltid. Fattar inte dom som börjar efter att bebisen är född, har man avstått nio månader kan det väl ändå inte vara speciellt gott att börja igen?

Och man kommer ju aldrig att få en bättre chans att sluta.

När man är gravid slutar man för att ge barnet bättre förutsättningar, man slutar alltså för barnets skull inte för sin egen.

Jag började röka igen efter att jag ammat klart för jag kände mig inte redo att vara rökfri resten av livet just då. Nu är jag dock det, 7 år efteråt så slutar jag för min egen skull men även för mitt barns skull eftersom det ju faktiskt i slutändan gynnar honom med men så tänker man inte när man är gravid, eller inte jag iallafall.
 
Sv: gravid!

Jag har precis fått reda på att jag är gravid, fick reda på det i måndags, enligt uträkningar är jag i vecka 8 (7+6).

Just nu mår jag apa, vill bara lägga mig och sova och inte vaknar förrän bebben är 18 år, det är besök på toaletten konstant, antingen för att besöka den som vanligt eller för att hulka. Inte roligt alls!

Jag har vart rökfri sedan i måndags då vi fick reda på makaronen i magen och planerar att fortsätta vara rökfri resten av mitt liv.

Jag har fått mitt första besök hos BM den 1 mars, och mitt andra besök är redan inbokat och blir av den 15 mars..

Lycka till ni andra!

har inte hulkat en enda gång och jag är i 10-e....snart 11-e..
 
Sv: gravid!

kul att det finns andra unga mammor, blivande eller havande...

jag kände mig som den enda på planeten:smirk: .. alla på jobbet är äldre... och många i min omgivning.. jag fick höra att jag var ju så ung.. och jag borde ta vara på ungdoms åren, herre gud jag är 24!!

jag ser fram emot familjelivet även fastän jag är ung, blir 23 i mars. och min pojkvän är hela 3 år yngre än mig. vi har sagt det att även om vi ska tydligen bli föräldrar så förstörs ju inte evåra liv...han har sagt att han tycker de skulle bli sköj me en liten son lr dotter. hans mamma längtar skitmycket säger hon, mer än oss antagligen! hhaha:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
25
· Visningar
2 589
Senast: Jahopp
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 814
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 440
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 977
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp