Sv: Är det våren ?
Jaaaaaa.....
Bebisen är så gossig så det är helt sjukt.Han luktar kanelbulle och har massor med svart hår och jättefina mörka ögon,vi är helt sålda hela familjen vill bara vara med honom jämt.
Skulle gärna lägga ut bilder för att läska dig lite mer,men vill inte innan jag frågat hans föräldrar.
Vad 17 ut med spiralen,oranga kuvert och jobb hit och dit det låter ju som jag förut,det ordnar sig väl alltid,barnen får väl försörja en sen....som tack liksom.
Kloka kära ansvarsfulla människor ska skaffa massor med barn,det är min nya åsikt.
Jag ska skaffa så många barn som naturen vill är min nya plan.
Dessutom funderar jag på att sadla om till barnmorska så jag har också verkligen fått bebisfnatt.
Byta blöjor är kul,det blir ju så himla fint efteråt,sällan så liten insats ger så mycket resultat. Jämför med att tvätta bilen, eller hästtäcken...
Sover man knackigt på natten är det legitimt att slappa på dagen,bara en sån sak.Och ut kommer man på promenad vareviga dag. Fick jag bara amma lite också så skulle lyckan vara fullkomlig fast det är den redan....
Ut med spiralen ut med spiralen ut med spiralen, kanske jag kan gå med i Kgas 1a maj tåg och skrika det.
Ursäkta men om man har en sån där menskopp i och sedan har man sex i sömnen ( här i Kvistbro kan vad som helst hända ) gör det inte jävla ont då??? Kan man rida med den? När man tar ut den känns det som om jag skulle lyckas kleta ner hela badrummet.Har du verkligen tänk igenom det här ordentlig??