Bra barnskor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bra barnskor

Köp Kavats snörkängor... deär lite högre i sidorna och ger ett bra stöd när de tar sina första 10.000 steg... ;)
 
Sv: Bra barnskor

Var har du fått det ifrån ?

Barnskor är platta med gott om plats och formas inte alls.

Ska fötterna formas efter skorna så får de sitta åt och klämma ihop typ kinesisk tortyr.

Det ska alltid vara gott om plats i barnskor och de formar inte om fötterna oavsett om de är nya eller beg.
 
Sv: Bra barnskor

Köp Kavats snörkängor... deär lite högre i sidorna och ger ett bra stöd när de tar sina första 10.000 steg... ;)

Jag har haft Kavatkängor i alla storlekar till båda barnen men aldrig några med SNÖREN.

Det är synnerligen opraktiskt med snören på småbarnsskor. De allra flesta har kardborreknäppning. De äldsta har vanlig knäppning med spänne.
 
Sv: Bra barnskor

Köp Kavats snörkängor... deär lite högre i sidorna och ger ett bra stöd när de tar sina första 10.000 steg... ;)

:eek: Inte snörkängor på småbarn om man har dom på förskola.( ;) om man vill tänka på deras personal som hjälper barnen på med skorna i den åldern ) :D Är ju en sak när man bara har ett barn att snöra på istället för 10. (nåja så många föräldrar brukar inte komma med snörskor till så små barn)

Det som jag kan tänka mig är dåligt med begagnade skor istället för nya är att om det är kardborreknäppning att det är den delen som blir utslitet och lätt går upp, när barnen rör på sig.
 
Sv: Bra barnskor

Måste inte fördelen med snörkängor vara att man kan dra åt lite, så skon sitter kvar? Även om det är bökigare.
 
Sv: Bra barnskor

Man kan dra åt med kardborren också. Och man vill ju inte att skon ska sitta kvar för att den sitter TRÅNGT och kan skava.

Däremot är snören farliga för de kan gå upp och snubblas på :(

En BARNSÄKER knut är i allmänhet även vuxensäker :angel: :D

De bästa allra första tyckte jag var de gamla med litet svåruppillat spänne
 
Sv: Bra barnskor

KL
Här ärvs de första skorna mellan de 4 barnen men efter stl 23 är det klippt. Nu går jag till skopunkten som är så snälla att de säljer 3 skor och betala för 2:love:
De få skor vi inte har slarvat bort:o har efter 4 a barn inte varit mer nötta än på tårna då barnen åkt sparkbil.

Enya,
mina barn har
12 åring stl 36
10 åring stl 35
5 åring stl 26
2½ åring stl 24
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
604
Senast: lil-sis
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: Praefatio
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 924
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
738
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Hiss och diss del 5
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp