Borde inte denna del av forumet handla om föräldrar och hästar i samma mening?

Sv: Borde inte denna del av forumet handla om föräldrar och hästar i samma mening?

Om mina barn inte blir hästintresserade kommer jag att bli så SÅRAD! :p

Sv: Borde inte denna del av forumet handla om föräldrar och hästar i samma mening?

Jag har tänkt att köpa en liten shettis under graviditeten och lära upp den till en bra barnponny till min unge/ungar. Tappar dom intresset sen kommer jag alltid att kunna köra den i alla fall! Har alltid vart en dröm för mej att ha shettis, och min Pigge jag har nu är löjligt förtjust i shettisar, så dom ska få bli boxkompisar kanske? Får se, men en shettis blir det till den tiden, sen om det blir barnens eller min får tiden utvisa..;)

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Var så nära i tiden som för ett halvår sen typ bombsäker på att jag inte ville ha fler barn, av främst praktiska skäl. Har funderat...
2
Svar
20
· Visningar
3 461
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Jag red som barn/tonåring och har sen börjat igen som vuxen tvåbarnsmamma. Är rejält mycket fegare nu, föredrar helt okomplicerade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 733
Senast: EZMK
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 944
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV