Ut ur graviditetsgarderoben.

Sv: Ut ur graviditetsgarderoben.

Grattis!

Väntar också mitt andra barn nu, är i v. 25 och min son fyller ett om två veckor.

Vad roligt, GRATTIS!

jag är också gravid, gick in i vecka 19 i tisdags :banana: :banana:

haha det där med att det var för långt mellan barnen tyckte jag lät som konstiga ursäkter för att ni inte skulle ha barn?
Min bror och mej är det nästan fyra år mellan och vi lever och jag tror nog att vi har s¨å stort "utbyte" av varann som man bara kan ha...

Hehe, de som kläckte den ursäkten kan få komentera mitt avstånd..... Sonen kommer fylla 16 4 månader efter att Frö dyker upp:angel: :D

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Mirre
·
Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
14
· Visningar
914
Senast: cherie
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 695
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV