Ut ur graviditetsgarderoben.

Sv: Ut ur graviditetsgarderoben.

Grattis!

Väntar också mitt andra barn nu, är i v. 25 och min son fyller ett om två veckor.
 
Sv: Ut ur graviditetsgarderoben.

Vad roligt, GRATTIS!

jag är också gravid, gick in i vecka 19 i tisdags :banana: :banana:
 
Sv: Ut ur graviditetsgarderoben.

haha det där med att det var för långt mellan barnen tyckte jag lät som konstiga ursäkter för att ni inte skulle ha barn?
Min bror och mej är det nästan fyra år mellan och vi lever och jag tror nog att vi har s¨å stort "utbyte" av varann som man bara kan ha...
 
Sv: Ut ur graviditetsgarderoben.

Hehe, de som kläckte den ursäkten kan få komentera mitt avstånd..... Sonen kommer fylla 16 4 månader efter att Frö dyker upp:angel: :D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 823
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 437
Senast: Destiny_D
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 876
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 673
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp