Sova på mage?

Sv: Sova på mage?

Ja du kan ha på den sortens larm precis när som helst och vart som helst!

Har inga bilder på hela larmet men här är några;

Michellemedlarm.jpg

Här har min dotter larmet..inte ens BB-bandet är bortklippt innan det åkte på! Men du ser att det sitter som en vit självhäftande kompress för att hålla själva sensorn på plats!

michelle2.jpg

Här är larmet gömt i den tjocka vinteroverallen! Man "ser" den bara som en upphöjning på knät! Hade inte bilden oredigerad på nätet men hon sitter i en jättesmutsig "stallbarnvagn" ...:angel:


Själva larmapparaten är ca 10-12 cm lång och kanske 6-7 cm bred så den är jättesmidig att ta med sig! Överallt..när man sam-sover osv!

Jag fick det larmet till min första som var prematurfödd. Annars vet jag inte vart man kan vända sig för att hyra eller köpa dom larmen men det borde inte vara några problem att hitta!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 938
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 794
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 420
Småbarn Sonen äter inte så mycket mat. Vid frukost, lunch och middag sitter vi till bords och han får smaka på allting som vi har på tallriken...
2
Svar
20
· Visningar
1 444
Senast: amsway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp