Hur länge innan ni blev gravida?

Sv: Hur länge innan ni blev gravida?

Slutade med pillren efter 10 år-gubben skakade kalsongerna- sen var det kört:) Har haft väldigt lätt att bli gravid, 5 graviditeter -3 ungar ganska bra utdelning!/L

Det tog 8 månader. Jag fick inte tillbaka min mens som den skulle efter jag slutade med mina p-piller. Och sen var jag 60 kg större på den tiden.

Drog ut spiralen 2 februari 2006, blev gravid vid andra försöket. Fick missfall i slutet på maj/början på juni, och började försöka bli med barn igen i slutet på augusti. Lyckades 18 december 2006, testade positivt i vecka 5, och är nu i vecka 19 :bump: :bump:

Liknande trådar

Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 241
Senast: Roheryn
·
Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
14
· Visningar
914
Senast: cherie
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 772
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
3 212
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV