Nån som varit med om samma sak?

Sv: Nån som varit med om samma sak?

Glömde en sak till cirkus: Hon går inte på någon behandling just nu eftersom tumören växer så långsamt så det inte behövs. Hon kommer att få magnetröntga den med jämna mellanrum för att se till att den inte ställer till något besvär

Vad härligt att höra att livet verkar gå mot det "normala".

Och att Agnes kan var på dagis måste ju vara toppen för henne, att få träffa kompisar.

Hur mår ni i famlijen, efter en så lång och slitsam och oroligt tid?

Stora kramar till Agnes!

Tack för uppdateringen.
Jag har funderat över hur ni har haft det.
Och undrar samma sak som Mimus.

Familjen har väl stängt av helt. Det är jobbigt, många vänner som alltid har funnits där väljer att hålla avstånd. Dom vet inte vad dom ska säga, tycker det är jobbigt att se Agnes osv. Visst, jag förstår dom men det är ändå tungt. Alla oroar sig för Agnes, hon förstår så mkt o har gått igenom så mkt. Hon är mån om att vi ska må bra fast hon är så liten. Till mig kan hon säga "Jag har ont men vill inte säga det för då blir mamma så orolig" eller liknande. Klarsynt av henne att se det ändå.

Ibland känns det som om chocken inte har släppt riktigt. Jag hann nog aldrig fatta vad som hände och vad som har hänt. Allt gick så fort så man hann aldrig tänka riktigt. Men nu börjar det ju bli lite lättare så då sjunker det väl in :smirk:

Man finner liksom inte ord när såna här saker drabbar de små.
Tänker på er massor!
Har lite svårt för barn i sjukhusmiljöer så tårarna vällde över.
Ta hand om er allesammans !

Man finner liksom inte ord när såna här saker drabbar de små.
Tänker på er massor!
Har lite svårt för barn i sjukhusmiljöer så tårarna vällde över.
Ta hand om er allesammans !

Tack, dina ord värmer :love:
Tack även alla andra som skrivit!

Vill skicka en hel hop med styrkekramar till hela familjen!!! Har läst hela tråden och inte ett öga var torrt kan jag säga. När man läser sånt här önskar man att man gett så mkt mer till tex barncancerfonden.
Tänker verkligen massor på er!

Försök att förklara för henne att det är viktigt att hon berättar hur hon mår, om hon har ont eller så.
För att doktorerna skall kunna fixa saker i tid.

Krama om henne massor och berätta för henne hur fin hon är.
Och så ser jag fram emot nya bilder.

Har följt tråden å tänker mycket på er familj. Jag känner så väl igen kasten mellan hopp och förtvilan. När jag var tolv år så blev min lillebror sjuk, samma symtom som din lillasyster. Det gick inte bra med min bror, han var sjuk i omgångar i sex år. Det är nu snart tjugofem år sen! (Kan inte fatta att det gått så lång tid.) Läkarvetenskapen har kommit bra mycket längre i dag, så tänk positivt! Det kommer säkert att fixa sig för din lillasyster. Tänker på er och om du känner att du vill byta privata tankar så får du gärna pm:a mig.

Stora stykekramar till hela din familj.

Maria

Min man har varit med om samma sak . Han har haft den sen han var lite och märker inte av den alls.(haft den snart 40 år)
/Cetzy

Fy så läskigt, man är ju som vanlig människa väldigt utlämnad till sjukvården....

vad skönt att din mamma lyckades byta läkare och framför allt, vad bra att hon verkar må bättre !

Uppdatering, bättre sent än aldrig :angel:
Agnes mår utmärkt, imorgon är det dags för ny magnetröntgen av tumören för att se så den inte växer och stör på nåt sätt. Får hoppas att det ser bra ut! Hon ska även opereras imorgon eftersom grejen (som heter nåt krångligt), som det tas blodprover igenom har vänt på sig under huden. Så den ska vändas rätt igen. Vikten är rätt oförändrad men hon ser smalare ut och känns inte lika "hårt" som innan. Humöret är bättre och nu när hon blir arg så springer hon till och med iväg, det var länge sen hon var så rörlig :D

Lite nya bilder (Agnes -07), jämför med Agnes hemma igen så ser man lite skillnad på "rundhet" http://www.pixbox.se/usr_show_id23436_page0_order1.html

Tack för bilderna.
Jag tänker mycket på er.
Agnes är jättesöt i sin rosa luvtröja.

Ge söta Agnes en jättekram från "Tanten på Buke" och berätta hur söt hon är.
Vilka fina ögon hon har.

Och så vill vi veta hur undersökningen går.

Ja, det var stor skillnad på henne nu, vad skönt att hon börjar bli så pass rörlig, och att hon har humöret uppe!

Tänker på er ibland och tycker det är roligt att höra hur bra det verkar gå :)

Kramar till den lilla, starka tjejen!

Söta lillasyster ! Hon är söt i alla sina kroppsformer ! Rund eller inte.

Jag tänker på er ofta och hoppas att allt nu går åt rätt håll.

Krama henne..

Liknande trådar

Hästvård Hej! Nu har hästen gått och blivit dålig :cry: så jag tänkte höra lite vad ni här på Buke tror att det kan vara Han har varit lite...
Svar
13
· Visningar
1 587
Senast: Train
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama