Nån som varit med om samma sak?

Sv: Nån som varit med om samma sak?

Åh, vad skönt att det verkar gå bra!

Jag håller alla tummar och tår för att det ska göra det i fortsättningen också.

Sköt om dig och din familj! :love:
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Vad skönt att höra att det verkar gå bra. Kram Sar
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Kl

Skönt att höra, jag har tänkt på er. Håller tummarna fortsättningsvis också.
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Jag kan inte hjälpa det men jag blev så rörd när jag såg bilderna på din lillasyster och familjens engagemang så tårarna rann.

Lilla gosan, hon är jättefin och ni är är verkligen duktiga hela familjen.

mvh Eva
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Hon har varit så duktig hon också! Läkarna och sköterskor förklarar precis vad som kommer att hända för henne och hon förstår nog mer än vi tror, för när jag eller någon annan kommer upp till sjukhuset sen så berättar hon allt för oss.

Hela släkten och alla vänner har varit så snälla. Massor har kommit o hälsat på, alla har ringt dagligen och erbjudit hjälp och allt möjligt.
Det är när något sånt här händer som man inser vad mycket folk man har omkring sig :love:

Nu väntar vi bara på vad nästa steg blir...
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Gud så skönt för er alla! Håller tummarna för er även i fortsättningen. Kram på dig!
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Vad skönt att allt gått bra!! Vet ungefär vad ni går igenom, min mamma har också opererat bort en långsamtväxande tumör i hjärnan. Många kramar till er och då främst till din lillasyster! :love:
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

ååh, lille Agnes vilken tur att hon är bättre!!!!:) Verkligen roligt att höra. Hälsa henne från mig om hon kommer ihåg vad jag heter:angel:
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Tack alla vad gulliga ni är :o

Imorgon skulle vi få provsvar och även komma på kontroll, hon har varit sämre idag och lite nu i dagarna :( idag hade hon ont i huvudet igen och kräktes. Hela veckan o helgen har hon varit trött, sovit middag 2-3 gånger per dag o sånt...

Vi hoppas på det bästa imorgon! Att inte veta är jobbigt...man går på helspänn hela tiden.

Ska till kuratorn imorgon också, det kan vara skönt!
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Nej men skruttan då, hon skall ju må bra nu.
Hoppas att det bara är shunten som krånglar.
Man mår gräsligt illa och får en smällande huvudvärk om man läcker spinalvätska så att trycket bli för lågt.
Vi hoppas att det bara är det.
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Japp det är den som krånglar, vi fick åka in nu i eftermiddag. Agnes fick vara kvar över natten och antagligen blir det en ny operation imorgon eftersom det är stopp i slangen från hjärnan o neråt!

Kan hon inte få slippa..!

Vill bara att allt ska bli bra igen :cry:
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Blir en ny operation i helgen, en ny shunt på andra sidan av huvudet den här gången. Tumören skulle dom däremot inte ta bort utan den får vara kvar, vad dom ska göra istället får vi reda på nästa vecka...

:cry:
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Imorgon blir det operation för att ta bort så mkt som möjligt av tumören. Den trycker på shuntarna så till slut bestämdes det att den skulle tas bort ändå!

En operation på mellan 4-18 timmar :eek: Vad gör man under den tiden? Väntan kommer bli olidlig...:cry:
 
Sv: Nån som varit med om samma sak?

Tänker på er och lider verkligen med er, det är så hemskt när något sådant drabbar den som är så liten:cry: Skickar massor av styrka och tröst till dej, henne och alla runt omkring...
Tiden går så långsamt när man väntar men att sysselsätta sig med typ städning som någon tipsade om i din andra tråd gör att man slipper tänka så mycket.
Många kramar, håller tummarna //Tiny Winy
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Nu har hästen gått och blivit dålig :cry: så jag tänkte höra lite vad ni här på Buke tror att det kan vara Han har varit lite...
Svar
13
· Visningar
1 581
Senast: Train
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp