Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

H
Avel Jag letar och letar! hittar inte ett smack om honom ju! han är min hästs morfar, äre nån som vet något? kanske vet någon vart det finns...
Svar
8
· Visningar
3 390
Senast: Pazuzu
·
G
Avel Hej Jag letar efter hingst till mitt isabellsto efter Indus. eu Drabant Jag skulle vilja finna en hingst som man dokumenterat vet givit...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: cirkus
·
Avel Jag har hittat en icke godkänd hingst vid namn Plet i härstamningen på ett antal halvblodshästar. Är det någon som känner till vad det...
Svar
8
· Visningar
1 196
Senast: Görel
·
M
Avel Funderar på årets hingstval och har övervägt HipHop till ett av stona. Hans äldsta avkommor visades ju på treårstestet förra året. Det...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 003
Avel Från vilket dygn kan man konstatera dräktighet med blodprov?? Hur tillförlitligt är det? Hur är det kostnadsmässigt? Har alltid...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: QuickStar
·
Avel Två bedömningar (olika domare) totalt olika resultat, då är frågan vilken är mest korrekt ? Har roat mig med att plocka bort tecken odyl...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 088
Senast: Equi
·
L
Avel Igår var vi för femtielfte gången UL, dygn 120, och nu är vet säker på att där är ett föl :D:rofl::banana::bow: och allt ser bra ut. Nu...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Leteng
·
Avel Mitt 1 åriga sto har under natten fått påhälsning av en lika gamal hingst på sommarbetet. Det går unghingstar en bit bort på ett annat...
2
Svar
23
· Visningar
4 560
Senast: strenua
·
Avel Vad gör man när man upptäckt att stamtavlan inte stämmer? Pappans sida verkar korrekt, men satt och googlade på mammans sida och...
Svar
8
· Visningar
1 405
·
A
Avel Vet du någon Halvblodshingst som har nästan perfekt exteriör? Eller i alla fall väldigt bra? ;) Hur ska exteriören hos halvblod vara?
2
Svar
28
· Visningar
2 728
C
Avel Upptäckte på min tävlingshästs ljuver att de ena ljuvret är större och hårdare än de andra. Hon har aldrig varit dräktigt, och är i full...
Svar
8
· Visningar
2 453
Senast: Carmenzita_
·
C
Avel Tänkte be om lite hjälp och synpunkter från er som är mer insatta i dagens hingstar än vad jag känner mig just nu. Födde upp hästar på...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 285
·
Avel Jag har ett sto som är 13 år gammalt och har haft tre föl. Hon var utlånad under två år till en som skulle ta föl på henne, men hon fick...
Svar
6
· Visningar
1 259
Senast: QuickStar
·
Avel Började fundera och insåg att shettisar kanske inte hoppas uppsuttet osv. Så, kan vi inte lista lite kort vad de olika raserna har för...
2
Svar
24
· Visningar
1 752
Senast: kicket
·
A
Avel Ja som rubriken lyder, vad passar att betäcka mitt Ceylon-Utrillo sto med? Jag är igång och planerar för betäckning 09. Hon är ganska...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 906
·
Avel Hur länge går era ston och hingstföl tillsammans, till vilken ålder? Har lösdrift där bla min hingstunge född mars-08 och hingstunge...
Svar
8
· Visningar
5 646
Senast: Antiqua
·
Avel Sitter här och surar lite, bla. på mig själv som inte kollat upp ordentligt. Visade pållan på Kvalitets igår och döm om min förvåning...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 811
Senast: Mabuse
·
Avel Just nu kan man följa den danska elitauktionen av föl live här http://www.ridehesten.com/WebTv/Live/ Det vore intressant om någon...
Svar
18
· Visningar
1 946
Senast: clownen
·
Avel Jag har börjat rida igång mitt sto nu, dels för att jag älskar att rida henne, men mest för att hon älskar att jobba (arbetsnarkoman)...
Svar
12
· Visningar
1 233
·
K
Avel Letar efter info och bilder på Hills Double xx, någon som har?
Svar
2
· Visningar
1 160
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024