Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Är det någon här som upplevt lång handläggningstid hos de? Jag ställde en enkel fråga, i mitt tycke för säkert 3-4 veckor sedan, om en...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Cyllene
·
Avel Vi har blivit erbjudna att köpa ett sto med den här stammen: Bayron 885 - Hertigen 505 - Ursus 431 - Locarno 150 Vad säger den...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 948
Avel Vad vet man om ärftligheten på katarakt? Jag tillhör ju dem som menar att de flesta sådana åkommor ligger i genbasen. Är oerhört...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: ameo
·
I
Avel hej ! skulle bara höra mig för om det finns någon som vet hur mkt det kostar (CIRKA !) under hela dräktighetsperioden. allt från när...
Svar
9
· Visningar
960
Senast: isabeeelle_
·
P
Avel Borde vi inte ha en egen tråd i detta STORA :banana: område. Synpunkter? Hade tänkt betäcka m Rite On Line i år, fick beskedet att han...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
30 416
R
Avel min tävlingshäst e. Indoctro har tyvärr blivit triangelmärkt pga skada men vi har fått klartecken från veterinär att betäcka henne till...
Svar
6
· Visningar
1 446
Senast: reespect
·
D
Avel Står på Ridsports hemsida idag. Någon som hade tänkt använda någon av dem?
Svar
18
· Visningar
3 112
Senast: Masse
·
P
Avel Tips på hopphingstar med BRA ben, och väl ansatt lång hals önskas! Helst hingstar som bevisat i avelsboxen, ej FAI
Svar
15
· Visningar
1 539
Senast: prallan
·
Avel Sitter ju mkt och kollar på sidor även utanför sverige, har då stött på lite olika stamböcker som jag undrar vad de är för några...
Svar
2
· Visningar
5 329
Senast: corzette
·
S
  • Låst
Avel ja precissom det står i rubriken, släng in en bild plus namn på era föl från detta året, kanske på den stolta mamman med! det finns...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: ameo
·
Avel Vad nedärvde han för färganlag?
2
Svar
27
· Visningar
2 759
Senast: em76
·
W
Avel Kan någon berätta lite om min ponnys stam? Svansjöns Daylight (pompom?) Highcrest promise Svansjöns Sweet Surrender Coed Coch Targed...
Svar
13
· Visningar
3 171
Senast: Pop Star
·
Avel Gem Twist valacken som var "världens bästa häst" 1990 har nu en clone som man hoppas kunna använda i aveln. Gem Twist Clone
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: Mabuse
·
J
Avel Någon som har en aktiv godkänd hingst och kan berätta lite om hur det praktiskt fungerar med lagar mm. Har varit på dom flesta sidor tex...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: jennifervondahn
·
L
Avel Är intresserad av Cartier, ni som använt honom - vilka typer av ston har ni? Har tyvärr inte sett honom irl, men någon måste det finnas...
2
Svar
21
· Visningar
2 203
Senast: Katinkas
·
J
Avel Hejsan, Någon som har info om Pentagon ibn Psytadel?? mvh Jen
Svar
4
· Visningar
1 509
Senast: jennifervondahn
·
L
Avel Vid vilken ålder bör/kan föl och sto avvänjas från varandra? Följdfrågor: Hur går man tillväga? Något speciellt man bör tänka på...
Svar
4
· Visningar
2 520
Senast: Cornelia
·
Avel Är detta en smula inavel om stammen ser ut så här...alltså, jag kan inget om avel, men tyckte släktskapen var bra nära. Någon kan...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: Amarone
·
Avel Jag blir inte riktigt klok på det här med ridponnyavel. Dancer är ju Brittisk Ridponny. Om jag då betäcker ett ridponnysto (kod 43) med...
Svar
1
· Visningar
1 449
Senast: Rodde
·
Avel Mitt sto är utlånad med föl vid sidan fram till´avvänjningen. Nu är hon ombetäckt och kommande föl skulle bli mitt. Hon tog sig ej på de...
Svar
19
· Visningar
2 309
Senast: Northern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka