Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Mitt sto kastade sitt föl ca 1,5 månader för tidigt. Det var stort och såg fullt utvecklad ut. Det jag reagerade på var dess hovar...
2
Svar
29
· Visningar
8 473
Senast: tinafinis
·
C
Avel Fantastiska arbeten görs på dem lokala avelsföreningarnas hemsidor... Har i dagarna ägnat mig åt att gå igenom dem lokala...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Cyllene
·
Avel Jag har hamnat i den situationen att avelsförbundet kräver att båda mina nordsvenskar ska DNA testas för att den yngre av dom ska få ut...
2
Svar
21
· Visningar
5 095
Senast: bigganl
·
H
Avel Ngn som har en sammanställd lista på halvblodshingstar,samt vad de kostar? det blir så mkt letande och utskrifter när man ska...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Masse
·
T
Avel Jag har ett hingstföl som är född i mitten på april. Hur länge kan jag låta han och mamma gå i hop okastrerad. Jag vill kastrera så...
Svar
6
· Visningar
1 345
Senast: moiran
·
Avel är det helt åt **** att sära på sto och föl under natten när fölet bara är 4 mån? anledningen är att mamman är en riktig huggorm mot dom...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: Laizita
·
G
Avel (Nu talar vi halvblod) Vilken stofamilj tycker du är mest intressant? Berätta varför! :) Ni med avelsston, vilka familjer är era ifrån...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 642
Senast: Sar
·
Avel Letar för fulla muggar efter ett intressant sto för hoppavel, för att komplettera mina båda damer. Vad tror ni om denna...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 580
Senast: snutt
·
Avel Nej nej nej.....:cry: Jag har hittat en död liten liten fölis i hagen:cry::cry::cry: Och det va en rejäl slump för att hitta nåt...
2
Svar
31
· Visningar
4 829
Senast: elle12
·
L
Avel som titeln sager, anvands artificial insemination inom galopp och travar aveln?
Svar
14
· Visningar
1 105
Senast: QuickStar
·
Avel finns det någon stans man kan hitta fakta om tre årstest och sånt , vet att min häst ha gjort de , men fick inga papper med vid köpet ...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: Pazuzu
·
Avel Har ett 3-års sto e:saigon-Briar-Pontus. Som inte tillhör någon av dom numrerade stofamiljerna hur vet jag om hon tillhör någon av dom...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Masse
·
L
Avel bara en snabb fundering, har just tagit over ett arab x american saddle bred avels sto som i princip har haft 4 fol tidigare i sitt...
Svar
9
· Visningar
1 134
Senast: lovelylace
·
M
Avel Hej alla ni som har avkommor efter P.R.E hingsten Destino II. Släng in era bilder :) Vad vet ni om denna hingst? Har en liten 06a...
Svar
12
· Visningar
1 965
Senast: mystica
·
C
Avel Är det någon som vet var man hittar resultaten i unghästVM?:confused:
2 3
Svar
56
· Visningar
4 044
Senast: gylle
·
Avel Jag var lite intresserad av veta hur ni andra fodrar era föl och fölston?. Jag har ett föl född i mitten av april e: De la gardie. Han...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 497
Senast: QuickStar
·
Avel Ny säsong - ny tråd! Vilka planerar att betäcka sina New forestston 2008? Vilka hingstar planerar nu att använda? Motivera gärna era...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 369
Senast: KLNF
·
Avel Jag håller på och funderar på vem jag ska betäcka med 2009. Jag har ett rent fullblodssto Lotus Pool - Fanaan, hon är hoppbetonad, men...
Svar
9
· Visningar
1 081
Senast: Lahtel
·
Avel Är lite tveksam till att tråden ligger rätt, men annars får moderatorn flytta den. :laugh: Om man har en äldre häst som bara är visad...
Svar
2
· Visningar
605
Senast: Ela
·
L
Avel Hur gör ni och varför? Jag har många ston som går med vår hingst och det bär mig lite emot att lasta o köre till klinik för att...
Svar
12
· Visningar
1 355
Senast: Sockertoppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka