Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hur kan man se på en 18 åring om hon e dräktig eller inte. Det enda som jag tycker har förändrts i henne är väll det att hon verkar...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: Nafayette
·
Avel Skickar ni med de papprena när ni säljer häst? Är det en skyldighet el. kan man som säljare välja själv om man vill skicka med det...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: gonkan
·
C
Avel Nu när Falsterbo får chansen att arrangera en av deltävlingarna i superligan, så kanske vi skulle passa på att få mer fart på att sälja...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: EmelieR
·
Avel Jag skulle vilja ha lite fakta om några hingstar.. Har försökt söka lite på internet men inte hittat något speciellt.. Hingstarna är...
Svar
8
· Visningar
1 427
Senast: weasel_
·
W
Avel Vad får hingsten kosta, som du skall använda dig utav nästa år? :idea: Har du en viss limit, vad det får kosta eller beror det på...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: elle12
·
C
Avel Eftersom att vi har några ungston här hemma som kanske går i avel inom dem närmaste åren så har jag bestämt mig för att vi kommer att...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: clownen
·
A
Avel Sto registrerad i Mackleburg (tror jag det heter?!). Har ett tysk pass (färg rosa), Efter lancado. Mamman tyskregistrerad. Vad får...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: sassiball
·
Avel Är det någon som vet mer om hingstarna Aston DVH 668 och Racing Ace xx? Har letat som en tok - men finner bara stammen. Vet ni...
Svar
3
· Visningar
1 541
Senast: Iddefixen
·
W
Avel Är nyligen hit flyttad efter att i flera år bott utomlands, och såg när jag kom hem att "min" ras haflingern numer har två av SH...
Svar
8
· Visningar
1 429
Senast: amkm
·
Avel Idag börjar Bundeschampionatet i Tyskland med 5-åringarnas kval i hoppning och dressyr. Startlistor, online-resultat och online live...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 946
Senast: rubytoo
·
Avel Var går gränsen till vad som blir godkänt? En häst med tior på allt utom benen - där den får t.ex. en fyra - går den igenom? Den har...
Svar
18
· Visningar
1 743
Senast: Salonikel
·
D
  • Låst
Avel hon är bara 2,5månad gamal å har redan vuxit om c-ponnyn i stallet. hon kommer bli enorm. :) hihi
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: ameo
·
Avel Kan inte ni som begriper detta med araber beskriva (och helst illustrera) de olika typerna av araber, crabbet, egyptiska, polska, ryska...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
29 571
Senast: SiZo
·
W
Avel Alla har väl nån gång hört att valacker som betäcker inte ska gå ihop med ston pga av infektionsrisken. Men vad är det för typ av...
2
Svar
31
· Visningar
5 708
Senast: LaMaya
·
L
Avel Hej alla! Jag har hållt på med hästar länge, typ nästan 18 år, men har inte först det senaste blivit mer och mer intresserad av...
Svar
1
· Visningar
990
Senast: slira
·
Avel Jo som rubriken säger, kan man täcka mamma häst i vinter om det är ruskväder? Har hört olika angående detta, hur brukar ni göra? Har ett...
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: ameo
·
Avel Med anledning vad som hände mitt fina föl spekulerar jag om det går att betäcka nu? Se min tråd om fölet som dog på...
2
Svar
20
· Visningar
2 364
Senast: Welsh
·
Avel Jag undrar om det finns nån som har en häst efter Hertigen- Lester- Chagall eller bara efter Hertigen! Hur är dessa? (Måste nästan...
Svar
2
· Visningar
634
Avel http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=75530 http://www.allbreedpedigree.com/pan+tau+b Någon som vet om han ska vara...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Boop
·
Avel Jag skulle vilja ha lite info om hingsten Avat som är e: Athens Wood - Balto. Jag hittar ingenting! bara det som står på...
Svar
7
· Visningar
766
Senast: Salonikel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka