Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
*host* Det är nog skillnad på distansfolk och distansfolk...
Jag drar mig inte för att betala om det är en häst jag vill ha. Senaste trippen till Danmark jag gjorde har kostat mig bortåt 65.000 SEK. Därifrån fick jag ett föl jag ville ha. Henne kommer ni förhoppningsvis se på distansbanan framöver![]()
Men jag måste säga som Annika_L, att det är inte lätt att begripa vad somligt (inte alla, då) distansfolk är ute efter, varken stammässigt eller kvalitetsmässigt. Har också hört det där med att crabbet skulle vara bra, men så vill man inte ha vita tecken för man är rädd att det blir problem med det...? Öh, jaha.![]()
kollade du på båda bilderna.. tycker han trampar under sig på den första..
Den andra är ju tagen ur ett helt annat läge inte konstigt att det inte ser ut som han trampar under sig.
Här är en film
http://www.youtube.com/watch?v=ADjHTjk4scU&feature=related
Där måste både Lobeke och hans ägare/handler Jan Calis haft en riktigt dålig dag. Det brukar verkligen inte se ut så när de är ute. Tvärtom så älskar båda att visa upp sig och det brukar vara ett nöje att se.Men ska man verkligen visa araber sadär, eller är detta en riktigt dalig visare?
KL
Puttar upp denna tråd med en ny tanke oxå...
ska araben röra sig som ett halvblod?
är inte araben en distanshäst i grunden?
ska araber då igentligen inte lyfta speciellt mkt på benen? tex ha långt sväv och långa steg, men böja lite på frambenen och ha så låg aktion som möjligt?
Bara lite funderingar som jag fick när jag läste igenom tråden igen... den handlade ju stundtals ganska mkt om vad som var bra rörelser och inte.