Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Som sagt var är jag inte så insatt på sidan ännu och detta blir mitt andra inlägg. Jag undrar om det är "för sent" att kastrera en...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Masse
·
Avel Vad tror ni om det, erfarenheter? Tror ni det blir svårt att sälja föl, med tanke på att han har så många avkommor?
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: Northern
·
Avel Hejsan. är inne i avels tankar och behöver lite schysta tips. Ja har ett vbl travar sto, hon har ganska lång tyvärr svag rygg och är...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: tya
·
S
Avel Sköter om ett halvblodssto som ska få sitt första föl i april 2009.Jag bara undrar hur länge ni brukar rida på dem om de inte visar...
Svar
7
· Visningar
14 429
Avel Jag vet att jag bara ställer korkade frågor men jag börjar fundera på om det är något fel på min häst. Hon brunstar nu igen!!!! 6/7...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Leteng
·
J
Avel jag sitter och letar efter släktingar till min welsh cob. känner jag kört fast lite så undrar om det är någon som har nått bra tips vart...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: dee79
·
H
Avel Är det någon som vet vad 1-2 åriga C-D-ponnys ligger på i mankhöjd? Hur stora är dom när de föds ungefär?
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Welsh
·
Avel I reklamen för Flyinges tävlingar i helgen rider Hans-Peter Minderhoud en urläcker häst som jag gissar är en hingst (därför jag lagt...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Hiddeous
·
Avel Denna text är hämtad från ASVH ang registrering. HÄSTAR UTAN PAPPER/HÄSTAR MED ICKE GODKÄND HÄRSTAMNING Hästar som saknar ursprung...
2
Svar
31
· Visningar
2 542
Senast: Masse
·
Avel Någon som har en bild och mer info om honom? Har Googlat men lyckas inte få fram någon vettig info om honom! :)
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Werze
·
Avel Sitter med en korsningsponny som jag fotade för några år sedan. Hittade just åt stammen på mödernet...
Svar
6
· Visningar
1 183
Senast: mazarein
·
T
Avel Undrar bara hur många kvadrat en godkänd fölbox för stor häst ska vara?
Svar
14
· Visningar
2 940
Avel Skickade in papprena på min -08, 21/8 till asvh nya ägaren ska hämta fölis 2okt. så jag skriver en snäll liten lapp att ägarbyte kommer...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Ancor
·
H
Avel Jag har ett 12 årigt sto efter Testarossa-Parnass-Rockad som ska betäckas till våren. Nån som vet något om vad som kan bli en bra...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Hanniet
·
U
Avel Har kollat lite här och där och orkar inte leta längre då jag bara blir snurrig. Har ett skimmel sto varav mamman och pappa är...
Svar
5
· Visningar
1 391
Senast: swebec
·
  • Låst
Avel Hur stor genomslagskraft har det stickelhåriga? Goldies pappa är stickelhårig och Goldie själv har lite vita hårstrån här och var men...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: ameo
·
F
Avel Jag har en liten fråga till er.. Vill betäcka min tös snart, (= inom nåt år) och behöver lite åsikter för jag är urkass på avel...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 914
Senast: Fire-Eye
·
Avel Jag vet att det görs i tex Europa och även på en del håll i Sverige. Vad har ni för erfarenheter av det. Har ni gjort det själva eller...
Svar
15
· Visningar
3 246
Senast: oxo
·
A
Avel Är det någon som har en aning om hur det går för 4-åringarna i kvalitetstävlan. Strömsholm har ju bedömning i helgen.
9 10 11
Svar
212
· Visningar
19 508
Senast: elle12
·
Avel Vad har ni betäckt med i år? Eller vad ska ni betäcka med? Mitt Bellini sto är nu iväg och betäcks med Cairo e.Cortez. Och Roderick...
25 26 27
Svar
535
· Visningar
54 383
Senast: NSV1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka