Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vart kan man söka om man vill hitta ett halvblods uppfödare? Jag har för mej att det fanns en sida där alla reggade halvblod finns med...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Masse
·
Avel Har bestämt att jag ska använda honnom i år på mitt sto finns det någon som har någon som vet vad han kostar. Mvh Jessica
Svar
19
· Visningar
1 915
Senast: wolken fee
·
Avel Såg just en video på Youtube, där proceduren innan en betäckning visades, och jag blev lite fundersam på om det verkligen är nödvändigt...
2
Svar
35
· Visningar
6 749
Senast: Elanor
·
Avel Skulle vara intressant att veta hur ni fått den kunskap som ni har idag inom hästuppfödning, unghästskolning och allt vad det innebär...
Svar
10
· Visningar
1 461
Senast: wolken fee
·
S
Avel Någon som vet om V.I.P.-hingsten Black Peter fortfarande betäcker? mvh
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Netted
·
Avel Halloj alla kunniga bukefalister! Har i alla tider haft travhästar men nu har jag blivit med ett halvblod...tror jag:confused: Så...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: cirkus
·
Avel Ja, precis som rubriken lyder undra jag om det finns något sätt att söka reda på stam från en häst från Litauen? Pappa är Kornetas...
Svar
3
· Visningar
1 918
Senast: Görel
·
Avel tillhör dem som inte kan säga NÄR min häst skall brunsta, eller om hon är brunstig. man märker det helt enkelt inte, visst hon blir lite...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Masse
·
F
Avel Hej! Jag är så arg nu att jag inte kan tänka klart. Mitt försäkringsbolag strular, och jag undrar hur ni har gått tillväga när ni...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Alexandra_W
·
Avel I denna tråden avhandlas allt babbel inför fölning, om egna stoets fölningstecken, *när tror ni det är dags* osv, dvs som tidigare års...
63 64 65
Svar
1 283
· Visningar
84 118
Senast: Ljulius
·
G
Avel När min föl ska bli hämptad av sin ny ägare är fölet 6 och halv månader gammalt.Han måste åker i transporten tre till fyra timmar till...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: Gerry
·
M
Avel Hur mkt tkr ni sönerna behöver "bevisa" innan ni tar dom istället för deras fäder? Tex. Qalle istället för Quite Easy el. Cagancho före...
2
Svar
31
· Visningar
3 146
Senast: Emsan
·
T
Avel Ja, som rubriken lyder så funderar jag på att lägga ridningen på hyllan och skaffa mig ett avelssto och börja "avla". Jag har alltid...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: Mabuse
·
L
Avel Hej! Är nyfiken på landets alla avkommor och släktingar till denne hingst. Kan ni inte visa upp era och berätta om dem?:) Gärna om ni...
2
Svar
29
· Visningar
3 127
Senast: Mumsmums
·
Avel Vet ni några avkommor efter honom som blivit annorlunda färgade/teckningar? Araber, får dom vara isabeller? En avkomma jag känner...
2
Svar
35
· Visningar
5 165
Senast: bellaobert
·
G
Avel Hej alla avelskunniga! Jag har planer på att betäcka mitt kwpn-sto nästa år och är i full gång med att kolla på möjliga hingstar. Mitt...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Emsan
·
F
Avel Jag har kommit in mycket på det här med kastrering och som ni kanske har märkt letar jag efter en liten ponny som får vara max kat. B...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: åke
·
S
Avel Jag tycker ASRP ändrar sina regler stup i kvarten, och jag har lite svårt att hänga med. Vad jag har förstått är raskod 93 numera att...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Welsh
·
Avel Vad brukar era stationsavgifter sluta på? Jag fick min idag och den var på 7000kr! Jag tyckte de var dyrt på den förra stationen...
2
Svar
22
· Visningar
3 042
Senast: QuickStar
·
Avel ja som det står ovan.. Tycker ni detta är rätt.. En bekant skulle sälja sitt sto och föl (3 månader gammalt) i dag. köparna kommer...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 183
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka