Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul!Och Saint Amour kom på 4:e plats idag !
Två SWB-hästar i 5-åringarnas final.
En Cardento - Roderik och sen en Cortus - Irco Marco som ser ut att vara en äldre bror till Dee Jost v.... Riden av irländsk ryttare!
I 6-åringarnas final en e Cardento - Maximus och en Capuccino - Cor de la Bryere.
I 7-åringarnas en Cardento - Diamond Serpent.
Det är alltså vad svensk hoppavel har att bidra med i unghäst-toppen.
Cardento är inte kvar i landet
Capuccino finns inte längre i avel
Cortus används väl inte överdrivet mycket
Känns inte riktigt som om vi hänger med...
Två SWB-hästar i 5-åringarnas final.
En Cardento - Roderik och sen en Cortus - Irco Marco som ser ut att vara en äldre bror till Dee Jost v.... Riden av irländsk ryttare!
I 6-åringarnas final en e Cardento - Maximus och en Capuccino - Cor de la Bryere.
I 7-åringarnas en Cardento - Diamond Serpent.
Det är alltså vad svensk hoppavel har att bidra med i unghäst-toppen.
Cardento är inte kvar i landet
Capuccino finns inte längre i avel
Cortus används väl inte överdrivet mycket
Känns inte riktigt som om vi hänger med...
Intressant är att alla utan en av dessa är undan ston som själva tävlat medelsvår el svår hoppning.
I hingsthoppningen vann Levisto och trea blev Clinton H.Himla kul med tanke på släktskapet.Levisto är systerson till Clinton.Hade så gärna velat använda Levisto till mitt Cassini-sto men tycker att det är för långt att köra till Zangersheide.Nu fick det bli Clinton l istället och det känns inte så tokigt det heller![]()
Colman är jätteintressant, helt klart! Vi har ett superfint Colman-sto i Tyskland. Mamman e Contender har själv gått 1,50 så den ungen skulle jag inte tacka nej till.![]()
Ingen aning vart han är. Däremot så ser jag honom mer som en sporthingst än avelshingst. Jag vill inte ha avelshingstar med en sån typNågon som vet var Bleckert Boy är nu? Jag såg att han hade placeringar med Jörgen Larsson i våras, har han honom nu? Jag såg Bleckert Boy förra året i Falsterbo med Erika Lickhammer och jag var då imponerad av honom.