Vilken stofamilj?

Sv: Vilken stofamilj?

Min har inte gått i avel ännu utan ska meriteras mer först men tillhör F20.

Mitt ena sto:love: tillhör stostam 33. Kul läsning om just denna stostam där mitt stos mormors avkomma Rosa Pantern tävlat svår dressyr!!
Hon är inte i avel nu utan ska tävlas först. Har dock en avkomma redan.

Andra stoet tillhör familj 11 och väntar sitt första föl.

Min kära unghäst tillhör familj F.4 och ska så småning om också bli fölsto.

*kl*
Mina ston som kommer från nummerade familjer kommer från famlij 5, 20, 57 och F2 plus fullblodsfamiljerna 10, 16 och 20

Såg att jag skrivit fel. Min är från stofamilj 20.

Vilket sto är det? Jag fick låna en mage på ett sto från F.3 förra året som resulterade i en vacker fölunge i nu i maj.

Ett litet supersött sto på 7 år:love: e. San Quintero-Pontus Fux med jättestor bläs och fyra vita hel strumpor.

Köpte henne i början på året:)

Jag försökte leta men hittade bara ett sto fött 2003 med samma stam. Kanske hon inte är inlagd på blupen eller så är jag kass på att söka? Vad heter mamman? Mitt lånestos mamma är Carinette (F.3)

Senast ändrad:

Alla mina Halvblod kommer från Familj 40 den med blomnamn.
Från stamstuteriet Släaröd namn som börjar på hingstens begynnelse bokstav och sedan , blomnamn eller från växtriket .
Har alltid varit kul om man ser en häst som har lite ovanligt blomnamn eller något latinskt så har det sällan inträffat att det är från någon annan stam.

Nej men herregud nu är jag ute o cyklar, jag har ju för sjutton hjärnsläpp:eek::rofl: Jag har ju blandat ihop hästarna. Det är för mkt i hjärnan just nu..:angel:

Min (F.3) är ju bara 1 år köpte henne för några månader sen hon är e. Rosevelt-Nactus

Herregud San Quintero stoet skrev jag oxå fel stam på. Det är ju San Quintero-Granit-Pontus men hon är ju (F.2)

Tråkig vimshjärna jag är:rofl::rofl: Skyller på nykastat sto så tankarna är inte riktigt där som ska nu.

mitt sto tillhör famlijen nr: 36 ... vet inte så mycket om den , men verka vara en helt oki familj.....

någon som vet något mera om denna familj som verka intressant och bra...:)

Ingen fara, beklagar kastningen:cry:

Däremot hittar jag bara en hingst med den stammen från stofamilj 55 så jag verkar leta förgäves hursomhelst!

Men visst är väl din ettåring med på en av bilderna? Lilla söt!:love:

Den här:D
150348_02.jpg

Tack! Jag ser att våra är släkt på längre håll, min härstammar från Cenora, din från Irma (båda ur Calnalla förstås). Mkt fin fölis!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Flera av er är kunniga inom på avel på en särskilt nördig nivå, så jag tror jag kan få svar! Varför har vissa ston parentes med...
Svar
11
· Visningar
919
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 565
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 019
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 493
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka