Sv: Travavel
jag har träffat många jobie tempest-are och överlag är det fina, snälla och rätt okomplicerade hästar. som martha sa, de är lite roliga avkommor efter honom med "bitchiga" mammor kan blir mer lika sina mödrar, men så verkar det kanske inte vara med din herre.
jag själv tycker inte att hans avkommor brukar bli så "fina".. men han ger ganska ärliga travare av vad jag har sett.
Har nån någon koll på hur Jobie Tempest avkommorna blir?? Har just skrivit på ett leasingavtal på en 3 årig valack efter honom. Mamman ska tydligen ha vart en riktig satmara att hålla på med. Men de är inte den här herren utan världens goaste att pyssla med men kaxig att köra fast på nåt vis så är han inte dum. Mamman är e: Emir Bermon.
Hur tror ni att min herre kommer att bli som travare??
jag har träffat många jobie tempest-are och överlag är det fina, snälla och rätt okomplicerade hästar. som martha sa, de är lite roliga avkommor efter honom med "bitchiga" mammor kan blir mer lika sina mödrar, men så verkar det kanske inte vara med din herre.
jag själv tycker inte att hans avkommor brukar bli så "fina".. men han ger ganska ärliga travare av vad jag har sett.