• Avel
  • Trådstartare Trådstartare PÄMMI
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travavel

de jag träffat av Good As Gold-avkommor (en del, i varierande åldrar) har nästan alla sett ut och betett sig likadant... Stora (minst 160 iaf) älgar med stor manke, lång rygg, spinkig hals och fult huvud... Och alla är mer eller mindre svåra att arbeta med och tar god tid på sig innan de accepterar något, passar oftast inte i stora proffsstall... Men nästan alla jag träffat har oxå haft en underbar trav och fiiin kapacitet, synd bara att psyket förstört för flera av dom...

okej, jag tror du fått en ganska bra uppfattning faktist (har hört mkt sånt du nämner).

får hoppas att min lilla loppa är ett undantag, änsålänge accepterar hon det mesta och lär sig snabbt, är himla vacker :)

hej det är jag som har pisan som ridhäst nu . jag vill veta lite mer om henne eftersom jag inte har haft henne så länge . MVH kristin:)

Hej,
Denna tråd är så lång så jag har inte orkat läsa alla inlägg. Finns det något belägg för att just TapIn lämnar "skarpa" avkommor eller är det bara allmänt rykte? Jag har ett underbart sto e honom och alla som ser henne frågor två frågor: Är hon e Tap In? (skimmel, folk älskar att tala om att de minnsan kan) och Men är hon inte skarp? Jag har ett annat sto e Biesolo u Great Yankee, som jag skulle vilja betäcka med Tap In. Hon däremot är tjurig. Törs man? Funderade annars på Jobie Tempest el Sacred Spirit.

Hej,
Denna tråd är så lång så jag har inte orkat läsa alla inlägg. Finns det något belägg för att just TapIn lämnar "skarpa" avkommor eller är det bara allmänt rykte? Jag har ett underbart sto e honom och alla som ser henne frågor två frågor: Är hon e Tap In? (skimmel, folk älskar att tala om att de minnsan kan) och Men är hon inte skarp? Jag har ett annat sto e Biesolo u Great Yankee, som jag skulle vilja betäcka med Tap In. Hon däremot är tjurig. Törs man? Funderade annars på Jobie Tempest el Sacred Spirit.

Av de jag träffat verkar det vara 50/50 antingen är den vassa som 17 eller så är de totalt menlösa...

Liknande trådar

Trav Ska vi ha en liten gissningslek! Hur många ston kommer hingstarna att betäcka 2008 i Sverige? Nedan är fjolårets hingstar med siffror...
Svar
3
· Visningar
1 661
Senast: Natasja
·
Trav Här är listan över antal betäckta ston 2007. Någon mer än jag som är förvånad - Rotation fem (5) ston!? Är det något som jag har missat...
Svar
8
· Visningar
2 271
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10