Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Om någon "tappar" med pekfingret på sidan på näsan? Vad betyder det? Finns det någon alternativ betydelse utöver vanligt teckenspråk...
2
Svar
20
· Visningar
1 758
Senast: Asko
·
Fritid Jag funderar över att köpa ett tält. Kommer bo på campingar och inte bära på det så jag vill ha ett campingtält och då jag gärna vill ha...
Svar
9
· Visningar
1 226
Kläder & Bli fin Behöver köpa nya badbyxor till tonårssonen. Han tycker bäst om tighta badbyxor med ben, (typ såna här) men det är inte alltid vi hittar...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: ameo
·
Mat Skulle behöva lite inspiration på billiga storkok som går fint att frysa in i matlådor. Fokus på protein och gör helst storkok där...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 820
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Ja, är din utbildning bortkastad kanske? Vimlar det av folk som inte ens kan stava till din yrkestitel som ändå tycker sig kunna/veta...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 462
Senast: nickan1
·
IT & mobiler Skärmen på min iphone har spruckit efter närkontakt med ett stengolv. Så jag gick förbi en firma för att kolla vad det kostar. Jo, det...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: Oregano
·
Samhälle VAD ÄR DETTA FÖR PÅFUND?! En bekant delade nyss ett inlägg att dom var incheckade på hotell i storstaden, och det var ju fint och så...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
17 575
Senast: Egonson_
·
IT & mobiler Hej allvetande Buke. Jag har en liten minifrys med ett litet frysfack och ska resa bort i sju dagar. Blir det någon el/miljö-vinst av...
Svar
8
· Visningar
1 412
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jahapp. Sen jag bröt axeln/översrmsbenet precis under axeln för tre månader sedan har jag dels varit rädd för att utveckla frusen...
2
Svar
31
· Visningar
5 276
Tjatter Jag missade förra upplagan (och hoppas att jag inte har missat någon pågående). Någon som vill hänga på? Jag har försökt göra rutor så...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Idag gick proppen när vi försökte använda mer än två spisplattor samtidigt... Känns som att den väl ska kunna köras för fullt? Vet nån...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Linn-Nora
·
Kropp & Själ Kan man kombinera theralen och alvedon?
2
Svar
36
· Visningar
3 366
Senast: vallhund
·
P
Juridik & Ekonomi Om en detalj i ett kontrakt inte är tydligt, kan förtydliganden göras sinsemellan parterna via sms och blir det juridiskt bindande?
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Clabbe
·
Trädgård & Växter Ja, varför blir det såhär? De med gungan är vår gräsmatta, den andra bilden en grönyta utanför. (Postar bilder i flera inlägg, kan...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Ibland lust att gå ut när det ösregnar? Just för att det ösregnar. Och visst är det märkligt rogivande att sitta inne eller på en...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 275
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Jag gillar att läsa men har tyvärr blivit väldigt kräsen på senare år. Nu står jag nästan alltid framför böckerna i affären och känner...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 168
Senast: alazzi
·
Trädgård & Växter Varför ruttnar vissa av frukterna på vår squash? De ligger inte mot jorden i fuktig jord, utan ser ut att ruttna från själva blomfästet...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: honung
·
IT & mobiler Jag spelade ett dataspel i början av 2000-talet någon gång som hette Gränsland, skapat av Snille. Det var läskigt och kul men spelade...
Svar
3
· Visningar
2 074
Senast: bandicoot
·
Skola & Jobb Någon här som sökt jobb genom uska.se? Tycker ni att det är en bra jobbsökartjänst? Fick ni något jobberbjudande? Hur vet man hur man...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Åtta år sedan idag. Inte ett pip från svensk media förutom svd som fokuserade på att det inte byggts upp nya statliga hus i Oslo. Jag...
Svar
18
· Visningar
1 558
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp