Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Den 10 augusti har jag och bästis våran stora sommarfest. Det var succé förra året och över 40 personer här! Vi kommer ha kubb. Behöver...
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: nejlica
·
Fritid Om ni tänker att man utgår från Älmhult, och vill åka och hitta på något trevligt max 10-15 mil därifrån, vart åker man då? Mamma i...
2
Svar
25
· Visningar
2 128
Hemmet Kollegan fick tag på en sån här på loppis Nån som vet vad de kostade nya?
Svar
12
· Visningar
1 283
Senast: Hyacinth
·
Svar
34
· Visningar
3 241
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Min dator tvingade igenom en uppdatering och nu ser jag bara mina bildfiler med en ikon för bildfil och namnet på filen när jag ska...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Herregud, minns inte sist jag hörde någon använde sig av det ordet? Men jag skulle verkligen vilja ha förslag på någon trevlig supé att...
Svar
2
· Visningar
785
Skola & Jobb Hej alla! Jag undrar om det finns några som har kommit in på djursjukskötarprogrammet som letar efter kurskamrater! Jag har kommit in...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: lizan
·
Samhälle Pratade med en kompis och lekte lite med tanken, när homo sapiens dör ut pga klimatförändringar eller liknande, vilka kommer efter oss...
2
Svar
36
· Visningar
2 354
Senast: Leoni
·
Kropp & Själ Har någon Aftonbladet Plus? Jag fick syn på den här artikeln...
Svar
3
· Visningar
588
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 434
Kropp & Själ Förra året besökte vi västkusten för första gången i vuxen ålder för mig och första gången för barnen. Vi fullkomligt älskade det! Vi...
Svar
19
· Visningar
1 107
Senast: BornAgain
·
Fordon Vad hade ni valt? En Skoda fabia eller en polo?
2
Svar
23
· Visningar
3 546
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Tjatter Så startar en ny tråd. Har mest legat på sofflocket sedan jag kom hem från jobbet. Läst ut lite böcker Sedan handmatat firrarna med...
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
114 608
Senast: Scata
·
Fritid Krånglig situation, inte helt ovanligt i ideell förening. Normalt i mina kretsar vid val av styrelseledamot görs röstningen med...
2
Svar
31
· Visningar
2 645
P
  • Låst
Samhälle Jag har funderingar till som jag inte hittar svar på och önskar diskutera för att få djup och en bättre förståelse. Många från Thailand...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 407
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Sitter och jämför mina försäkringar på jämförelse sidor och ser att det finns många som är mycket billigare. Jag har dock ett stort...
Svar
1
· Visningar
426
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Köpte en AC idag, en portabel variant, ingen supermärkvärdig sak. Min plan var att montera röret in i ventilationshålet i lägenheten...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Snubbelfot
·
Mat Vi har väl alla något favoritlivsmedel som en dag inte gick att hitta längre? Tänkte att vi kunde sörja favoriter och ge varandra tips...
32 33 34
Svar
679
· Visningar
68 012
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Hur jobbigt är det? Jag funderar på att ta en del av Skåneleden imorgon. Är ingen van vandrare och kommer dessutom att gå själv...
2
Svar
33
· Visningar
3 738
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Var ute i skogen och plockade blåbär på förmiddagen igår, allting frid och fröjd. Vaknar idag med utslag runt min vänstra ankel som...
Svar
13
· Visningar
1 194
Senast: 360
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp