Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Relationer Hur gör ni för att undvika snedfördelning av husshålsuppgifter i förhållandet? Och undvika könsnormmerna?
11 12 13
Svar
252
· Visningar
15 096
Senast: LenaH
·
Mat Vad tycker ni om Kantarellåret 2019? Som det ser ut i min värld, så ser detta ut att kunna bli det bästa året se'n det makalösa 2012...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 519
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Ja, som frågan lyder, kan man det eller kan man inte det? Exempel: Vi sitter på ballen.
6 7 8
Svar
155
· Visningar
11 016
Senast: honung
·
Trädgård & Växter Superkonstig trådtitel haha :) Men det jag är ute efter är bra inspirerande böcker som handlar om vad man kan odla för att använda till...
Svar
16
· Visningar
1 023
Senast: nullo-modo
·
Juridik & Ekonomi Jag har aldrig tagit några större lån så jag behöver lite hjälp :) Om jag får ett bolån beviljat baserat på det jobb jag har nu, kan...
2
Svar
36
· Visningar
2 474
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Trädgård & Växter Kan det finnas hopp för vissnad vinranka och Klematis? Jag har en inglasad balkong och det har varit svårt att få till vettig vattning...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: escodobe
·
  • Låst
Samhälle Jag fattar inte vad Sverige håller på med. Släpp honom. Han är finkad för en viral film, ingen har gjort anmälan mot honom. De stalkande...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
69 106
Senast: Tassetass
·
Samhälle Eftersom jag är absolut sist på bollen rörande slang och många andra etablerade uttryck undrar jag över ordet "rövhatt" - hur etablerat...
2
Svar
25
· Visningar
7 395
Senast: julgrisen
·
Mat Min pappa fyllde 70 nyligen. Han är från en bra bit upp i Norrland och vi ska nu överraska honom med litet firande med de närmsta här...
2
Svar
26
· Visningar
2 846
Senast: BobberiBoo
·
Fritid Behöver extremt mycket pepp känner jag... Jag har blivit medbjuden (betalar själv) på en resa till Gotska sandön, sagt ja och har nu...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Tiffany
·
Juridik & Ekonomi Tänkte det kunde vara kul att ha en investeringstråd där man kan dela med sig av tips, tankar, frågor om allt som har med investering...
Svar
11
· Visningar
959
Kropp & Själ Jag har tagit Zopiklon (Imovane) 7,5 mg mot sömnsvårigheter i princip dagligen, i över ett års tid. Det har fungerat hyfsat även om jag...
2
Svar
37
· Visningar
11 968
Senast: Cattis_E
·
Relationer Min dotter var på födelsedagsmiddag hemma hos pojkvännens familj. Hon äter ganska sakta och är liten i maten. Alla andra åt upp maten...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
23 425
Senast: Lingon
·
Samhälle Igen och igen och igen... Och inte bara i USA förstås, det känns som att det händer överallt och hela tiden. El paso, Texas den här...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Asko
·
Juridik & Ekonomi Jag ska - förmodligen - ta tåget upp till Stockholm en dag nu i juli. Är ju inte ute i särskilt god tid, och biljetterna på sj:s hemsida...
2
Svar
22
· Visningar
2 434
Senast: Cattis_E
·
Relationer Ni som är sambos och inte är nykära längre 😉 nu när jag och min sambo haft 3 veckors semester ihop kan man inte låta bli att jämföra sig...
2
Svar
28
· Visningar
9 112
Samhälle har följt en tråd i ett annat forum om vad som gäller vid t.ex VAB i övriga EU-länder.... Blev då lite nyfiken på vilka sociala...
Svar
3
· Visningar
649
IT & mobiler Senaste veckan har jag fått ett irriterande fel på facebook, på både iphone och ipad: när jag får avisering om en tråd jag följer i en...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: TinyWiny
·
Svar
2 008
· Visningar
98 949
Senast: Hyacinth
·
Hemmet OM man ska isolera ett förråd och vill att det ska kosta så lite som möjligt, vad ska man använda för typ av isolering då? För- och...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp