Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ska få gas i bukhåkan, själva operationen är på äggledarna. Tror ni man kan åka till Liseberg och åka karuseller efter fyra dagar...
Svar
17
· Visningar
1 945
Senast: Cattis_E
·
Hemmet I mitt hemnetknarkande har jag hittat ett gardintyg som jag tyckte var väldigt fint, problemet är bara att jag inte har någon aning om...
Svar
7
· Visningar
1 289
Fritid Vilka hobbies/intressen har du och vad betyder de för dig? Vad får du ut av att hålla på med det? Hur ser din omgivning på det? :)
2 3
Svar
47
· Visningar
3 333
Senast: Takire
·
P
Kropp & Själ Jag har börjat färga min gråa lugg och mina gråa tinningar blå, och är supernöjd! Men, jag hittar ingen bra toning, någon som vet om det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 254
Senast: vallhund
·
Tjatter Jag och min sambo kommer att spendera ett par dagar i Sevilla i höst för att hälsa på kompisar som bor där. Tanken är att vi stannar där...
Svar
11
· Visningar
1 009
Senast: svea
·
Trädgård & Växter Kan det finnas hopp för vissnad vinranka och Klematis? Jag har en inglasad balkong och det har varit svårt att få till vettig vattning...
Svar
3
· Visningar
576
Senast: Mia_R
·
Hemmet Åskan slog ner igen den här gången var det tack och lov inte så mycket som gick åt skogen. Det slog ner ordentligt 2016 och då var det...
Svar
13
· Visningar
1 807
Senast: KesoNeso
·
Relationer En förälder/vårdnadsperson i det här fallet. Låt mig först vara tydlig med att jag egentligen inte tycker att jag gjort något fel...
2
Svar
30
· Visningar
4 656
Senast: honung
·
Kropp & Själ Ja nu går det bara utför tydligen! 🤣 Stel som ett kylskåp och gråa hårstrån som 33-åring... Gissar (hoppas?) att det finns fler här...
2
Svar
36
· Visningar
3 016
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag vill hitta någon ny roliga träningsform. Jag gillar att röra mig till musik så kanske någon variant av dans? Dock kan jag inte gå på...
2
Svar
22
· Visningar
1 852
Senast: Trissa
·
Juridik & Ekonomi Handlade på Willys tidigare idag och kortdragaren tjorvade, visade sig nu att den dragit beloppet två gånger :cautious: Vem kontaktar...
Svar
6
· Visningar
2 395
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Hej Har gått å brutit benet och har så galet tråkigt såhär mitt i sommaren. Har semester/är sjukskriven och dagarna bara försvinner...
Svar
8
· Visningar
1 246
Senast: Soapbubble
·
P
Kropp & Själ Hej! Är det någon här som fått behandling med denna medicin utan att vara schizofren eller vara bipolär? (Vilket jag skulle kunna vara...
Svar
7
· Visningar
1 570
Senast: prallan
·
Samhälle Jag hade tidigare kivra, men tyckte inte att den fungerade så bra som utlovat. Fick inte mail om ny post och betalningarna gick inte...
Svar
3
· Visningar
668
Senast: Görel
·
Hemmet Vill sätta upp en skylt med vårt husnamn på sidan av huset. Det ska vara en träskylt, och den ska vara behandlad för att tåla att sitta...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Jag tror vi har någon/några här som pratar/förstår norska? Jag hade behövt lite hjälp. Dessa lopp, är de öppna för alla? Och är det för...
Svar
3
· Visningar
545
Hemmet Semester - fundering 😁 Bästa te-silen? Jag har tröttnat ur på mina standardsilar, de går sönder, de är vinda så teet rasar ur, de har...
Svar
18
· Visningar
1 234
Senast: DarkInNight
·
Relationer Jag och min hästtokiga partner har planer på att bli väldigt seriösa, men som många andra här har hon ett stort hästintresse vilket får...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 909
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Lång historia kort... En liten vridrörelse i knäet, så knakade det till på insidan och gjorde ont. (svullnad och smärta finns) Efter...
2
Svar
21
· Visningar
2 732
Senast: Solis
·
Hemmet En fråga som kom med tanke på bolånetråden. Jag köpte mitt hus för runt 700.000, nu värderat till 1,3 miljoner. Vad händer om det...
Svar
15
· Visningar
3 334
Senast: Monkie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp