Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag skäms när jag skriver dethär men jag är otroligt dålig på datorer o datorprogram.Lärde mig typ Word för 25 år och minns typ hur man...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Mina ögon mår inte bra. De tåras ofta och mycket. Dessutom har de börjat svida något fruktansvärt. Jag kan inte ha dem öppna när det... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 327
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Vi flyttar i januari och hela lägenheten har en genomgående i originalutförande holländsk parkett. Jag älskar mönstret och vill gärna...
Svar
9
· Visningar
2 233
Kropp & Själ Magsjuka in the house :yuck: Men vad fixar man för skonkost sedan åt herr vegetarian. Brukar köra med vitt ris och naturell kyckling...
Svar
13
· Visningar
2 990
Senast: anna_panna
·
IT & mobiler Det finns ju en uppsjö olika! Är de något bra? Vad har man dem till? Vad har en sådan som en vanlig hederlig klocka inte har? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 332
Senast: Mineur
·
Mat Vi brukar varje år skicka ner en låda med lite allt möjligt till släktingarna i Tyskland. Typ knäckebröd, Gott/Blandat godis osv. (Och... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 432
Senast: Malin_L
·
Fritid Jag har börjat pyssla med att tova bebistofflor men det är ju så svårt att få fin form och rätt storlek. Jag såg en youtubefilm där hon...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: Luktpion
·
IT & mobiler Tjena! Funderat på att köpa kamera ett tag nu man är litte osäker på vad jag vill ha för en och vad so passar minna behov. Som jag...
Svar
13
· Visningar
864
Kultur Idag presenterades nästa års artister till Mello!! Följde det hela live och höll på att komma försent till jobbet :D Vad tycker ni om...
Svar
7
· Visningar
618
Senast: Lingon
·
Relationer Jag ska flyga Arlanda - Frankfurt - Nürnberg och den mest passande flighten har bara 50 minuters bytestid i Frankfurt. Det är Lufthansa... 2
Svar
29
· Visningar
3 243
Senast: Roheryn
·
Mat Eftersom jag själv nästan aldrig äter kakor har jag lite dålig koll, men en kollega från England kommer i morgon så jag tänkte köpa på...
Svar
17
· Visningar
1 374
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Åkt på nått knas med örat. Kollades upp av läkaren idag. Är inte inflammerat med var, men fanns tydligt vätska bakom örat och trumhinnan...
Svar
3
· Visningar
352
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Jag gillar att fota lite på mina hundpromenader. Har i nuläget bara mobilen. Jag funderar på en kamera som är lite bättre, men vill inte...
Svar
1
· Visningar
329
Senast: Tranan
·
Hemmet Vad har ni för ljus hemma? Köpte några blockljus på ikea men blev helt tung i huvudet när jag hade dem tända hemma och tyckte det blev...
Svar
10
· Visningar
1 094
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Okej så nu till slut fick jag röven ur och köpte mig en schampoo bar med tillhörande plåtask. Nyfiken om och hur det fungerar. Köpte en...
Svar
10
· Visningar
1 447
Senast: Badger
·
Hemmet Detta är tråden jag aldrig trodde att jag skulle behöva skriva. Finns det doftljus som luktar gott på riktigt? Min sambo har fått dille... 2
Svar
34
· Visningar
3 571
Senast: EmmaBovary
·
Samhälle Nu på morgonen hörde vi i badrummet som att någon avlägset ropar på hjälp. Vi har ropat tillbaka och skall gå ut i trapphuset och kolla... 2
Svar
32
· Visningar
6 360
Senast: Lobelia
·
Juridik & Ekonomi Ni som varit med i en olycka med andra fordon och bilen blivit bärgad från platsen. Hur har det gått sen? Hur gick det med... 2
Svar
21
· Visningar
2 018
Kropp & Själ Genomgår just nu en tråkig separation, som jag egentligen inte vill. Även om jag inser att det är det jag behöver så är det inte det jag... 2
Svar
33
· Visningar
2 574
Senast: lingonben
·
Hemmet Vad gör ni åt era halkiga trappor utomhus? Det är bara två trappsteg ner från vår bro/farstukvist, men framförallt det nedersta...
Svar
6
· Visningar
4 217
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCX

Hund, Katt, Andra Djur