Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I våras gick jag duktigt in i väggen och har sedan dess haft kontakt med en jättebra psykolog. Idag började vi "på riktigt" prata om KBT...
Svar
8
· Visningar
966
Senast: GardenAngel
·
Skola & Jobb Hej Läser just nu till ekonom men det känns inte riktigt rätt. Inget av ämnena vi haft ännu har intresserat mig särskilt mycket. Har... 2
Svar
34
· Visningar
3 377
Senast: julgrisen
·
IT & mobiler Mitt tangentbord på jobbet är väldigt skitigt. Hur får man rent det?
Svar
6
· Visningar
960
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Är det verkligen möjligt att det inte finns en enda tråd som tar upp nuvarande oredan i Svenska akademin? 3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 622
Senast: tara
·
Samhälle Vad är det som händer? Operera in embryot från utomkvedshavandeskap i livmodern. Ok att försöka om det är det kvinnan önskar, men att... 2
Svar
25
· Visningar
2 949
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Hur byter man ut en trasig sensor som sitter under en lampa? Behöver man byta ut allt inklusive lampan eller räcker det med enbart sensorn?
Svar
1
· Visningar
407
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Vi snackar progressiva glasögon och ålders"synfel". Jag var senast till optiker i mitten av augusti. Då hade synen på mitt högra öga...
Svar
7
· Visningar
674
Senast: Snubbelfot
·
Mat Jag ska få hem lite folk i em på fika. Först tänkte jag ta det vanliga med glögg, lussebulle, pepparkaka. Men började fundera på om man...
Svar
10
· Visningar
1 011
Senast: bettysmatte
·
Relationer Hej jag heter Castellini och jag ska gifta mig i februari 🙈 Det kommer att vara en traditionell vigsel och sedan trerätters middag och...
Svar
9
· Visningar
4 176
Senast: Bulldoozer
·
Mat Hoppas nu att jag har lagt denna tråd i rätt forum. Jag ska ha glöggmingel på lördag och funderar fram och tillbaka på vilken dryck man...
Svar
13
· Visningar
1 980
Senast: Ciccio
·
Fritid Ni beresta bukefalister har säkert varit i Zurich innan och kan ge mig massa tips och nyttiga braattveta saker! :D Det blir en...
Svar
11
· Visningar
782
Senast: LiZH
·
Trädgård & Växter Monsteran jag köpt till jobbet i somras mår pyton! Jobbar halvtid och varje vecka då jag kommer till jobbet har den fått fler gula blad...
Svar
9
· Visningar
2 541
Senast: eyz
·
Kropp & Själ Jag var hos optiker och läkare idag för kolla mina torra ögon. Då visade det sig att jag har nedsatt syn på ena ögat. Jag känner inte... 2
Svar
28
· Visningar
2 562
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Relationer Andra full, fortsätt här :) 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
233 163
Kropp & Själ Ursäkta den luddiga titeln, tänkte rätt länge men kom inte på något bättre. Ber också om ursäkt på förhand för att det här troligtvis... 2
Svar
20
· Visningar
2 492
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag vill ha tips på spahotell som det tar max 2- 2.5 h att åka till från mig. (Jag bor några mil norr om sthlm.) Jag tänker att jag har...
Svar
7
· Visningar
744
Senast: nickan1
·
Samhälle De rasistiska reaktionerna är vidriga, statyn av honom har utsatts för flera skadegörelser. Huset han ev skall köpa/bo i har också... 2
Svar
37
· Visningar
2 915
Senast: durachiny
·
IT & mobiler Hej alla, Jag har ett foto på mig och min mamma där vi står med juldekorationer runt oss. Jag har också ett foto taget vid samma... 2
Svar
21
· Visningar
1 726
IT & mobiler Har letat i trådar men utvecklingen går ju så fort framåt att de trådar jag hittat är inaktuella. Vi behöver skaffa en ny dator och...
Svar
19
· Visningar
1 483
Senast: SaraXX
·
Relationer Var ute och gick på en utmarkerad vandringsslinga alltså uppmärkt med prickar man följer och kartor utefter vägen. Allmänt känt... 2
Svar
39
· Visningar
5 309
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka