Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet En vän lade efter grillning grillgallret på nytt altangolv av grönt impregnerat trä. Dagen efter när han tog upp det fanns det spår av...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: tanten
·
Mat Någon som har ett smaskigt recept på fikon i ugn? Jag är inget fan av getost så helst någon annan smaksättning.
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Vi håller på med att bygga ett fristående uterum. Vi börjar med att bygga en altan ute i trädgården - målet är att få upp tak nästa år...
Svar
1
· Visningar
561
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Jag har varit medlem på Zylom så länge jag kan minnas, men börjar tröttna lite. Dock inte på att spela. Jag gillar plattformsspel och...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Inte hört talas om förut, hoppas ni kan läsa ledaren i DN "Tisdagens DN berättar om Thomas Lindgren, som efter 35 år som plattsättare...
Svar
4
· Visningar
1 387
Senast: nickan1
·
Fritid Jag och min dotter ska åka till Berlin över en helg i slutet av oktober och jag letar efter hotell. Läget är mindre viktigt än känslan...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: fejt
·
Trädgård & Växter En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Jag har precis fått för mig att det här med...
Svar
11
· Visningar
1 382
Senast: Angel
·
  • Låst
Tjatter Fick brev om slamtömning så jag har trimmat en gång fram till brunnslocken. Har inte rensat så överdrivet väl vid locken för jag vill...
96 97 98
Svar
1 950
· Visningar
108 862
Senast: cambodia
·
Trädgård & Växter Jag har nätat in min uteplats för katterna och av praktiska skäl är det kompostnät längst ner. Men nu har jag 2 ggr på 1 v fått rädda...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: MissFideli
·
Samhälle Men tror ni att passagerarna vill använda dem? Inte då. Det är i det närmaste stört omöjligt att få på dem bältet på bussens säte. De...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 796
Senast: MissFideli
·
Mat Ar det nagon mer som lagar mat med sous vide? Jag anvander nog min minst en gang i veckan till allt mojligt, mest kott men ibland fisk...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: 95johsv
·
Mat Nu behöver jag era bästa tips! Min aptit har sagt tack och hej och flytt nånstans långt borta. Jag bara ORKAR INTE göra krånglig mat...
2
Svar
23
· Visningar
5 440
Senast: mandalaki
·
Samhälle När ett grannskap har gemensam plats för sina postlådor, vems ansvar är det att se till att räcket som postlådorna sitter på blir...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Luff
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 023
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Uppdrag granskning har gjort en serie om psykisk ohälsa till följd av stress. Jag skulle vilja be er alla att se den. Jag känner igen...
Svar
11
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Sååå.... igen.. en smyckestråd i dilemmat här... Jag har läst på om vad skillnaden är i olika carat guld såsom procent, hårdhet och...
2
Svar
24
· Visningar
3 376
Tjatter Försökte ro från polisen med en åra. 🤣 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rAGrB0/man-gripen-efter-stold--forsokte-ro-fran-polisen
Svar
4
· Visningar
875
Senast: Skjøldur
·
Hemmet Förutom storkok, vad är era bästa hacks för en smidig/billig/tidssmart vardag? Bästa städhacks kanske? Har börjat intressera mig för att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 001
Senast: Korven
·
Relationer Intressant recension i DN, fick mig att tänka på våra diskussioner i tråden om incels. "Magnus, Felix och David är huvudpersoner i...
Svar
15
· Visningar
1 985
Senast: mandalaki
·
Relationer Halloj, Jag funderar på en sak, den är inte aktuell just nu men jag är nyfiken på hur ni tänker kring det här. Min lillebror har en...
2
Svar
31
· Visningar
3 574
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp