Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Här diskuterar vi allt kring musikhjälpen! Tittar ni? Skänker ni pengar? Vilken artist ser ni mest fram emot? Vad tycker ni om...
Svar
3
· Visningar
667
Senast: DazKanin
·
Fritid Sambon och jag åker till hans familj i Danmark över jul! För att göra resan lite lättare att uthärda tänkte vi stanna längs med vägen...
Svar
13
· Visningar
1 262
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Det må vara pinsamt, men jag erkönner. jag slåss med mina fotvårtor. Har haft sådana större delen av livet. Ibland är de borta och så... 2
Svar
21
· Visningar
3 460
Senast: bettysmatte
·
Samhälle Vad enkelt detta är här i Sverige,har jag funderat på. Det är bara att slå upp personen på Eniro eller Hitta.se. Om personen har skyddat...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Rosett
·
Samhälle DN har en artikel i dag som berörde mig ordentligt. https://www.dn.se/sthlm/josefin-misshandlades-nastan-till-dods-av-sin-partner/... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 888
Senast: Görel
·
Fritid Syskonen och jag är intresserade av att åka iväg och hitta på något roligt efter nyår, något udda och inte spa, shopping, sightseeing...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: Lumos_Nox
·
Kropp & Själ Använder ni såna? Hjälper de? På nyheterna sa de att de receptfria har liten eller ingen effekt och att effekten troligtvis beror på... 2
Svar
32
· Visningar
3 892
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Har haft ont i höften eller musklerna som sitter där sedan mitten av oktober. Ätit receptfria tabletter mot smärta och inflammation i... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 063
Senast: Asko
·
Kultur Kollar på Nailed it! Holiday säsong 2. Funderar på om vi har några mästerbagare här som vill visa upp sina kreationer? Gärna med en bild...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Monifa
·
Juridik & Ekonomi Skulle boka på airbnb men ser att jag måste ta kort på mitt ID-kort, körkort eller pass och ladda upp till deras sajt man skulle ta...
Svar
4
· Visningar
4 626
Senast: nickan1
·
Hemmet Hur fungerar det med en ljusväckarklocka om man är två personer som ska gå upp olika tider?
Svar
14
· Visningar
1 261
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Det finns ju en kantarelltråd under "allmänt" men jag som aldrig hittat en enda kantarell under hela min livstid plockar Mängder av... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 459
Senast: Chili
·
Fordon Min Hyundai Santa Fé börjar sjunga på sista versen så jag funderar på att köpa ny bil, eller två bilar? Jag vill kunna köra transport... 2
Svar
31
· Visningar
3 229
Senast: Robina
·
Tjatter Har ni testat virala chair challenge? Utmanat familj eller kollegor? Av någon anledning är det betydligt fler kvinnor än män som klarar... 2
Svar
32
· Visningar
7 069
Senast: ekra
·
Hemmet Vad är era bästa tips. Sänka temperaturen inne en grad sägs spara 5% av uppvärmningskostnaderna. Vad har ni för spännande tips? Behöver...
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har behandlats av sjukgymnast för mitt värkande knä, som tydligen vridit sig något. För drygt tre veckor sen hände det jag fasat för...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Texaz
·
Fritid Jag försöker komma på en bra julklapp till min mamma och eftersom hennes hem svämmar över av grejer så är jag på jakt efter en...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har nyligen insett att jag nog är en hsp. Något som förklarar så otroligt mycket. Nu är det så att jag försöker lära mig att...
Svar
5
· Visningar
1 677
Senast: Gotthard
·
Tjatter Ska ut och hämta in ved och sedan upp till affären med en postorderretur. 99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
107 091
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig.. Men som många av er redan vet har jag gått igenom en väldigt jobbig period det senaste... 9 10 11
Svar
213
· Visningar
19 471
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka