Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Jag vill bara från början förydliga att jag inte är ute efter moraliska åsikter om mitt problem utan endast folks egna erfarenheter och...
Svar
12
· Visningar
1 640
Senast: Aliche
·
Relationer Vet inte hur man ”skall” reagera. Nå. Svägerskan med familj bor på andra sidan jorden. Varje sommar kommer de hit och tillbringar ett...
2
Svar
28
· Visningar
5 088
Senast: Lager
·
Mat Hjälp! Jag älskar rödlök i mina sallader men tårarna börjar rinna varje gång! :banghead: Jag har googlat på tips och försöker skölja så...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 071
Senast: Buck
·
Hemmet Vi har precis flyttat ihop jag och min sambo, å vi köpte en VIT tv bänk BESTÅ BURS heter den från IKEA. Vi åkte och hämta den och var...
Svar
11
· Visningar
1 917
Senast: Migo
·
Fritid Det kan inte bara vara jag som får smått omöjliga idéer när det gäller pyssel? Tänkte att vi kanske kunde komma med tips och trix och...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 201
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ ja vad tänker du glädje är? när är du glad? pratade med en person om det. satt i en bil o funderade o frågade rakt ut om hen var glad o...
2
Svar
25
· Visningar
1 847
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Tänkte att det behövs en tråd om tips på vad man kan besöka för stora och små saker i Sverige i sommar, när man är ute och far. Börjar...
2
Svar
38
· Visningar
3 297
Senast: Lillgrådis
·
Mat Ska bo en natt i Stockholm och gå och äta middag någonstans. Ett stopp på vägen på en längre resa med en övernattning och jag är ensam...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 878
Senast: Raderad medlem 68338
·
Fritid Behöver nu huvudstadsbornas hjälp. Jag ska till Stockholm på lördag och hade tänkt att gå till mitt hotell från centralen. Men nu inser...
Svar
17
· Visningar
1 306
Senast: nickan1
·
IT & mobiler Måste köpa ett nytt strykjärn = tråkigt och vill gärna snåla. Är det värt att lägga 800 på ett strykjärn när det finns för ca 300 med...
2
Svar
20
· Visningar
2 496
Senast: Alexandra_W
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte ha den här klänningen på mig, funderar på skor och något att ha över klänningen eftersom jag är frusen av mig. Klädkoden är...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Scata
·
Skola & Jobb Vad är era bästa tips för att tjäna extra pengar? Vill gå ner i tid på jobbet men skulle då behöva få in lite mer pengar. Har redan...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Red_Chili
·
Kläder & Bli fin Jag har en Halvarssons mc jacka som mitt ex gav mig för att kunna åka hoj med honom. Har inte använt den på 3 år så nu ska den säljas...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Mina ringfingrar är krokiga. Den sista leden är vinklad så att fingertoppen böjer mot pekfingret. Eftersom bägge ringfingrarna ser...
2
Svar
28
· Visningar
4 302
Senast: Bison
·
Kropp & Själ En kollega till mig har behandlats för långt gången tjocktarmscancer och har det har gått över all förväntan. Han har hela tiden haft en...
Svar
10
· Visningar
1 457
Senast: Silver Girl
·
Kropp & Själ Är det någon här som har bestämt sig för att helt göra om sitt liv? Jag har länge trott att jag är nöjd med mitt liv, där jag bor och...
2
Svar
22
· Visningar
3 260
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Tog en snabblunch igår på burgerking, sen hem och tvätta händer (vilket jag alltid gör när jag varit ute bland folk), skruvar bil och...
2
Svar
20
· Visningar
2 336
Senast: 360
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen aning om vad jag egentligen VILL jobba med.... Trivs förvisso bra med mitt nuvarande deltidsjobb i stall, men vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 951
Senast: SiZo
·
Trädgård & Växter Jag är nyinflyttad till hus nära sjö och mycket skog runtomkring. Jag har fullkomligt förälskat mig i allt som har med trädgård att...
Svar
14
· Visningar
7 622
Senast: Riru
·
Hemmet Är det någon som har bra tips på hur man enklast gör för att få ett nätstängsel (NSH Nordic Hortus 120 cm) sträckt och snygg vid...
Svar
0
· Visningar
803
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp