Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vi är tre par som en gång om året åker iväg över Kristi himmelsfärs, 2-3 nätter. Vi par turas om att att överraska de andra med själva...
2
Svar
23
· Visningar
2 190
Kropp & Själ Inom ridningen pratar man ibland om snöret i naveln som går rakt bak mot ryggraden och hur man drar i/släpper efter på det som...
Svar
17
· Visningar
1 418
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har snöat lite på att jag vill göra roligare håruppsättningar än min vanliga hästsvans när semestern är slut. Men jag är en total...
Svar
9
· Visningar
1 165
Senast: em-pirre
·
Fritid I slutet av augusti tar jag med häst, hund och kille till skåne för träningsläger i tre dagar. Han är inte hästintresserad alls utan...
2
Svar
38
· Visningar
2 937
Senast: Narcissa
·
Relationer Hade en intressant diskussion med min partner igår om hur en visar kärlek och omtanke i vardagen. Visade sig, inte helt otippat, att vi...
2
Svar
27
· Visningar
5 964
Senast: myzzan
·
  • Låst
Tjatter Jag tycker vi behöver en tråd här som enbart är positiv! Här skriver man helt enkelt som varit dagens bästa! Mitt bästa idag är...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
136 933
Senast: Tassetass
·
Kultur Min kära far pratar konstant om sin bror som försvann när pappa var liten. Han och min farfar åkte ut och skulle fiska (yrkesfiskare)...
Svar
7
· Visningar
2 059
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det har smugit sig på ett tag nu, trodde det kanske har något att göra med mina bihålor i pannan som inte har något utlopp (väntar på...
Svar
14
· Visningar
2 479
Senast: vallhund
·
Samhälle Har googlat men inte hittat något bra svar, så testar här 😎 Ska sjunga i kyrkan i morgon och vill gärna ha på mig min nya, snygga...
Svar
16
· Visningar
3 711
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Jag gör en chansning och ser om buke ännu en gång har svar på min fråga och mitt problem. I år har jag helt plötsligt reagerat på solen...
2
Svar
28
· Visningar
3 288
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Spinner lite, fick lite tankar efter tråden om hur vi ser ut egentligen. Tänkte också på en tråd jag läste här på Buke där flera tyckte...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
22 277
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara ensam om att se helt olika ut i spegeln, på kort (olika beroende på om det är en selfie eller någon annan som...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 316
Senast: Zinfernia
·
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 796
Senast: Raderad medlem 6459
·
Fritid Kära buke, jag behöver tips och råd! Jag och min partner planerar att åka iväg på en liten minisemester (fre-sön) efter att jag...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Killaloe
·
Trädgård & Växter Hej buke! Detta är första sommaren i vårt hus. Varken min sambo eller jag har gröna fingrar och börjar fundera på om det är ogräs som...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: nullo-modo
·
Mat Har googlat och hittat olika svar. Nån skrev att det såklart kommer faila, och kan explodera :nailbiting: och på något ställe stod det...
2
Svar
32
· Visningar
8 577
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb En person jobbar inom kommunens hemtjänst med början 24 juni. Lönen betalas ut den 26 varje månad. Den lön som kom in idag, 26 juli, är...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Behöver svalka av mig och kikade lite på billiga uppblåsbara pooler. Hur är dessa? Framförallt undrar jag hur man håller vattnet rent...
Svar
7
· Visningar
956
Kultur Jag har blivit helt fast i att lyssna på poddar om rättsfall. När jag lyssnar får jag så mycket tankar och funderingar men har ingen att...
Svar
13
· Visningar
1 174
Kultur Om någon "tappar" med pekfingret på sidan på näsan? Vad betyder det? Finns det någon alternativ betydelse utöver vanligt teckenspråk...
2
Svar
20
· Visningar
1 758
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp