Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Nån här som använder en sån? Tycker den verkar toppen för mig som älskar chips och pommes :angel:
2 3
Svar
58
· Visningar
16 262
Samhälle Sitter precis och läser tidningen när jag i Expressen hittar följande rubrikdel ”går på döde vännens begravning” Måste man förtydliga...
Svar
8
· Visningar
1 326
Senast: CarEr
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 097
Senast: Laa
·
Skola & Jobb Jag måste byta yrke. Nuvarande gör mig sjuk av stress och känslan av att aldrig hinna med allt jag ska gör att jag går till jobbet med...
Svar
18
· Visningar
1 885
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är radiolyssnare. P1 i bakgunden överallt där det är möjligt och ibland reklamradio i bilen. P1 funkar som en begåvad och...
Svar
19
· Visningar
1 684
Senast: tanten
·
Hemmet Har de flesta ingen aning om hur skunk luktar. Det gar inte att beskriva. Graden av vidrighet ar varre an nagon kan forestalla sig om...
2
Svar
34
· Visningar
4 495
Senast: Skjøldur
·
Hemmet Nu under semestern slötittar jag lite på ett amerikanskt husletar-program. Gasspis i stället för elektrisk är viktigt för många i...
2
Svar
24
· Visningar
2 777
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Någon som åkt med Inlandsbanan? :) Jag har länge velat åka den och nu ser det ut att kunna bli av...! Jag/vi vill åka antingen hela...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: Korven
·
Tjatter När jag var barn bodde vi utomlands, oftast utan el o telefon, att ringa släkten i Sverige var en heldagsutflykt. Först ta sig till en...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 510
Senast: Korven
·
Trädgård & Växter Den här känns jag inte bekant med. Är det någon som kan presentera oss?
Svar
6
· Visningar
999
Tjatter Det är så roligt när man snubblar över gamla trådar. Här är en där en framsynt bukefalist efterlyste en gillaknapp - redan 2012. :D...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
11 762
Senast: Happimess
·
Tjatter Den här leksaken fick jag i julklapp troligtvis 1992 eller 1993. När man trycker på knapparna spelar leksaken upp djurläten. Inget...
Svar
15
· Visningar
2 268
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid haft problem med bakteriell vaginos, och jag vet inte hur jag ska bli av med det. Förra våren behandlades...
Svar
13
· Visningar
9 211
Senast: honung
·
Juridik & Ekonomi Udda rubrik men.. Jag beställde saker från apotek hjärtat i torsdags. Valde att beställa där då de har 20% och alternativet hemleverans...
Svar
13
· Visningar
1 360
Kultur Vilken säsong ska jag titta på tycker ni? Har sett igenom serien3 ggr å har en total vägra lämna soffan dag.
2
Svar
39
· Visningar
3 098
Senast: Sel
·
Kultur För ett tag sen (jag är urusel på tidsuppfattning men uppskattningsvis för 1/2-1 år sedan) ville kompisen och jag se en film på bio...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Jag tror jag är i en ohållbar jobbsituation. Jag är snart klar med mitt första år som doktorand, och jag känner att jag inte orkar mer...
2
Svar
27
· Visningar
9 874
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Idag släpps Åsa Erlandssons dokumentär om fallet med bäbisen som kastades ner i en kraftverksdamm. En sån otrolig stark berättelse...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 834
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Nu ska jag inte ropa hej än, men det verkar än så länge lovande! Efter att hormonerna har återgått till det normala efter yngsta...
Svar
9
· Visningar
2 960
Senast: gulan
·
Fritid Vi ska köpa en portabel högtalare till en förening jag är aktiv i och till den ska det också skaffas en mikrofon. Det går självklart att...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp