Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har googlat men min fråga är kanske för dum för att någon annan ska ha undrat :o Batteridrivna blockljus. Jag vill ha sådana i...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Jag får stötar! Har problem med att jag får stötar i öronen av headset/hörlurar. De har just nu började ge mig stötar, knappt 24 timmar...
Svar
4
· Visningar
2 183
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi Bakom vårt hus ligger en åker som tillhör grannbonden. Den har varit rätt blöt i mitten så nu håller de på och dränerar den. Vi har en...
Svar
17
· Visningar
3 250
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag är ute på min mammas lantställe och i trädgården växer lavendel :love: Vill på något sätt kunna få med mig hem att torka och göra...
Svar
3
· Visningar
547
  • Låst
Tjatter Jag blev lite inspirerad efter att detta gång på gång dykt upp på min twitter de senaste dagarna och tänkte se om det vore något som...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 897
Senast: Tassetass
·
Relationer Hur förlikar man sig med att ens partner har en helt annan lägsta nivå gällande städning hemma? Jag är absolut inte perfektionist eller...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
13 738
Senast: Tassetass
·
Hemmet Har gått och blivit med bostadsrätt! Dock är tapeterna fula och dessutom dåligt uppsatta. Det är bubblor i tapeterna och inte raka...
Svar
10
· Visningar
2 489
Samhälle Finns det någon här som har gått från smartphone till vanlig mobil? Eller kanske aldrig skaffat smartphone? Jag funderar på att skaffa...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
9 135
Senast: Raderad medlem 6459
·
IT & mobiler Jag har googlat en hel massa men hittar bara instruktioner för PC. Igår tyckte min Android att det var en bra idé att flytta ner balken...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Linsen på högra ögat har sugit fast så in i den. Jag får inte ut den! Ögat börjar bli grymt irriterat. Jag har försökt skölja ut den...
Svar
16
· Visningar
3 479
Relationer Jag bad att få tråden raderad då det inte var populärt med fakta, tydligen. Ingen nämnd... Jag vill bara tacka för allt stöd och pepp...
Svar
9
· Visningar
2 622
Senast: Zewz
·
Trädgård & Växter Jag har i flera år velat ha en hängvide på min balkong och tänkte göra slag i saken nu. Är det någon här som haft det och vet om det...
Svar
10
· Visningar
1 942
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Jag har Spotify gratisversionen samt i mobilen. Nu har mobilvarianten blivit mycket omedgörlig. Jag har inte lyssnat så mycket via...
2
Svar
20
· Visningar
4 083
Samhälle https://www.expressen.se/nyheter/larm-om-flyghaveri-i-umea/
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Houdinie
·
Mat Om man vill äta riktigt gott fika i Stockholm, var ska man gå då? Favoritgrejerna i sällskapet är cupcakes med riktigt god...
Svar
14
· Visningar
1 406
Senast: aiquen
·
Samhälle Får man det, eller ska man söka tillstånd någonstans? Vi bor i praktiken vid vägs ände, men i teorin (dvs på kartan) ser det ut som om...
2
Svar
34
· Visningar
5 566
Senast: mamman
·
IT & mobiler Har en Samsung Galaxy S5 som tvärdog i natt. Har varit jättenöjd med den och köper gärna Samsung igen. Men vilken modell ska jag välja...
Svar
18
· Visningar
1 181
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har haft det rätt tufft på senaste tiden. Nyligen föreslog min partner att jag kanske skulle ta lite time off från allt som är...
Svar
19
· Visningar
2 214
Senast: Petruska
·
Samhälle Jag har en kollega som envisas med att det är gratis att parkera på Kungsholmen i Stockholm natt och helg. Jag vet att det varit fritt...
Svar
5
· Visningar
6 810
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Den totalvägrar att ladda. Har försökt med alla möjliga tricks men den laddar inte. Jag är ju naken utan telefonen! Chefen ringer bara...
Svar
12
· Visningar
690
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp