Problem med Spotify på mobilen

Aha, då förstår jag. Sorry, trodde att de blandade med liknande musik, som när en spellista tar slut i premium. :)
I de fallen jag varit med på har jag kanske fått lyssna på en låt i spellistan, sen har en helt random låt som inte hör till spellistan och en helt annan musikstil å eftersom det varit gratis version har jag inte kunnat skippa den låten. Så jag använder inte spotify på mobilen, lyssnar för sällan på spotify för att det ska löna sig att ha premium. :p

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
535
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar