Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min kära mormor ligger på sjukhuset,mamma åkte ner akut igår kväll då läkarna upptäckt att levern gett upp helt och att hon drabbats av...
2
Svar
24
· Visningar
19 128
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ sin mamma? Lång historia, tyvärr. Jag har aldrig haft någon bra eller varm relation med min mamma. Hon blev änka när jag var liten och...
2
Svar
26
· Visningar
3 725
Senast: nagelfil
·
Kropp & Själ Har ni några bra tips? Har stora blåsor och sår på insidan av läpparna, så att jag har svårt att äta och tugga, dels svider det men...
Svar
14
· Visningar
4 080
Senast: JeayL
·
Kropp & Själ Ännu en användare som använder ett anonymt nick, men behöver verkligen bukes hjälp och veta vad ni tror har hänt. Jag vet att jag borde...
Svar
3
· Visningar
1 395
Kropp & Själ ...men jag gillar kjolar och klänningar även under höst och vinter - vilket ju litegrann förutsätter någon form av benbeklädnad. Det...
2 3
Svar
43
· Visningar
14 031
Senast: Comatose
·
Kropp & Själ Någon som provat och märker någon skillnad? För och nackdelar? Det verkar vara värsta mirakelpulvret men som vanligt är jag skeptiskt...
Svar
0
· Visningar
1 372
Senast: Csillag
·
Kropp & Själ Jag höll på att fråga om det finns några blinda här, men den tanken stoppade jag undan igen. Men är här någon som känner någon blind...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 343
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Är en rubrik på en insändare i Nerikes Allehanda. Nä - det handlar inte om hur man ska komma åt hur man bäst sköter en häst - som jag i...
Svar
0
· Visningar
757
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Min syster och jag fixade en ombre i mitt hår ikväll och allra helst skulle jag vilja ha den rosa. Kan man köpa rosa hårfärg ute på stan...
2 3
Svar
41
· Visningar
11 274
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Om du skulle förlora ett sinne, en förmåga eller en kroppsdel, exempelvis bli blind eller mista båda benen. Vad skulle du kunna leva...
2
Svar
21
· Visningar
2 485
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Någon här som skaffat tandställning som vuxen? Vad för slags tandställning hade/har ni? Hade ni tandställning på övre och/eller nedre...
Svar
7
· Visningar
2 636
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Jag är under utredning för ss och undrar om det finns någon här inne med samma diagnos? Remisser till ögon, röntgen och käkkirirgen är...
Svar
3
· Visningar
1 348
Senast: Mikan
·
Kropp & Själ Är det nån här som kört den? Vill minnas att jag sett en gammal tråd om det men hitta ingen när jag sökte! Funkar FF bra? Vad är det...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Jag har nyligen färgat håret brunrött (till er som läste min tråd innan färgningen - I did it!) och trivs super med färgen! Däremot har...
Svar
5
· Visningar
4 850
Senast: Taxilock
·
Kropp & Själ Jag har en familjemedlem som mår väldigt dåligt tidvis :( Hon är så jäkla snäll, och vill alla väl. Men det tar väldigt (!) hårt på...
Svar
9
· Visningar
1 206
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ Ännu en gång som man går ifrån frisören med tårar i ögonen.. Jag sa noga innan att jag har stor frisörskräck och att det är VÄLDIGT noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 522
Senast: Congeria
·
Kropp & Själ att ni älskar dom? Jag har svårt för att säga det till dom. Säger ni sådant? Eller skriver? I vilket sammanhang/tillfälle?
2 3
Svar
50
· Visningar
3 781
Senast: Nikkis
·
Kropp & Själ Jag tog en bit sockerkaka och fick plötsligt (i samband med ätandet) en rejäl bränna/sveda bak i gommen och även längst bak på tungan...
Svar
5
· Visningar
3 855
Kropp & Själ Någon här på buke som har reumatism? Jag funderar på om jag är på väg att bli drabbad, har i perioder ganska rejält ont i mina leder i...
Svar
6
· Visningar
1 755
Senast: moiran
·
Kropp & Själ Jag opererades natten mot söndagen för blindtarmen. Mår hyfsat bra, men är så fruktansvärt rastlös. Åkte hem från sjukhuset igår...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp