Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Idag slogs min tandläkare 30 min med dra ut min tand. Vid 16 släppte bedövningen och har så ont nu :( Hur länge går man med ont och...
2
Svar
23
· Visningar
13 379
Senast: Ackio
·
Kropp & Själ Förlåt för bittert inlägg. Är sur och irriterad mest hela tiden. Ser inte riktigt meningen med livet. Känner inte riktigt att det...
2
Svar
22
· Visningar
2 919
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ För fem år sedan tog jag steget och flyttade från en relation som aldrig borde hänt. Mycket har hänt under de fem åren. Jag har vänner...
Svar
19
· Visningar
2 082
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Sedan tre-fyra år tillbaka har jag ont i ett "stråk" i höger nacke-axel-skuldra. Det känns som att något är inflammerat eller sitter i...
2
Svar
21
· Visningar
2 514
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Vad har ni för medicinering mot migränen? Jag har, av en ganska nonchalant läkare, efter mycket tjat, fått Naproxen 500 mg och ska...
2 3
Svar
45
· Visningar
13 291
Senast: touche
·
Kropp & Själ Långt inlägg! Jag hoppas jag lagt in tråden på rätt ställe. Den handlar förvisso om jobb, men även livet i övrigt. Min pappa...
Svar
11
· Visningar
2 017
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ På en medicinskt kunnig bekants inrådan äter jag D-vitamin under vintehalvåret. Jag köper en burk om 100 tabletter och äter en om dagen...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 956
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Hej! Här skriver jag nu ett ganska långt inlägg som kanske är lite rörigt. Om någon orkar ta sig igenom det så uppskattar jag dennes...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: Sandrea
·
Kropp & Själ Jag får på lördag besök av en mycket kär vän och har tänkt att framåt kvällen bjuda på lite ost, kex och vindruvor. Jag tycker om ett...
Svar
15
· Visningar
2 411
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Igår fick min älskade lilla katt somna in, efter en kort tids sjukdom. Det gick så himla snabbt och veterinären visste aldrig vad det...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Jag begriper inte. Jag får inte till det! Jag brukar skriva ner midjemått och höftmått varje vecka för att se en parallell om vågen...
Svar
1
· Visningar
3 943
Senast: sussantuss
·
Kropp & Själ Någon som har ett recept på den näringsdryck/shot en del storkök gör inom äldreomsorgen? Inte den på flaska man får på recept men det...
Svar
5
· Visningar
3 313
Kropp & Själ Nu sitter jag här och bara måste skriva av mig. Jag har i 12års tid haft ont i kroppen, vad jag minns.. i tisdags fick jag min diagnos...
Svar
6
· Visningar
1 434
Senast: Tender
·
Kropp & Själ För några månader sen var jag hos tandis eftersom jag börjat få ont i tanden längst bak i överkäken. Tandläkaren upptäckte då att min...
2
Svar
23
· Visningar
15 068
Senast: Springer
·
Kropp & Själ Tydligen så finns det manliga P-piller, de har tillomed varit klara rätt så länge! Men de uppger att det inte finns nån marknad för det...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 658
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ Var några år sen jag var till tandläkaren, och lagat har jag aldrig gjort, så jag känner mig rätt "lost":o Har dragits med tandvärk...
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Förlååååååt, men här kommer ytterligare en hårfärgstråd från mig :o För er som läst min/mina (:angel:) andra trådar så har jag...
Svar
7
· Visningar
1 436
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Ponera att ni betalar i runda slängar 7000 kr per år för ett träningskort, tränar 2-3 gånger i veckan och att ni alltid brukar byta om...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
19 844
Senast: hippofil
·
Kropp & Själ Jag får sådan otrolig ångest av att vara ensam. Jag har nyss flyttat hem igen för att fullfölja mina studier efter några år utomlands...
Svar
3
· Visningar
2 499
Kropp & Själ Ska, om mindre än en månad, åka till Thailand för första gången i mitt liv :banana: SEMESTEERRRRR! Åh, så pepp. MEN! Den beryktade...
Svar
8
· Visningar
2 014
Senast: Riley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp