Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Tänkte skriva anonymt men det fick bli såhär ändå, det är inte så noga. Hoppas någon orkar läsa även om det blir lite långt. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 708
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Har bokat tid för klippning och färgning på TISDAG, och jag vet inte vilken färg och inte vilken frisyr jag vill ha O_o Vill ha nåt...
2
Svar
38
· Visningar
3 929
Senast: Grana
·
Kropp & Själ Har senaste månaden känt att jag tappar saker, är fumlig och inte har kontroll över mina fingrar/händer.:( I början var det bara lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 514
Senast: Mim
·
Kropp & Själ Jag ska till doktorn och kolla upp ett par leverfläckar, dom är väldigt små allihop men jag är nojjig så det känns lika bra. Men...
Svar
5
· Visningar
1 542
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ En längre tid- alltid kanske? har jag funderat på varför det finns duschtvål för män och en annan sort för kvinnor. De luktar olika. Har...
2
Svar
38
· Visningar
3 797
Senast: hier
·
Kropp & Själ Jag har också fastnat i funderingar runt liknande saker, nämligen hudvårdsprodukter ;) Varför finns det en miljon hudkrämer riktade...
2
Svar
32
· Visningar
2 800
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Fick en fraktur förra söndagen då jag åkte av hästen. På röntgen såg man att brottsytorna låg fint mot varandra. Men nu känns det som en...
Svar
12
· Visningar
5 995
Senast: Boj
·
Kropp & Själ Har väl främst senaste året känt att jag märkt av min mage mer än jag gjort förut. Blev sen jag började studera på högskolan. Äter...
2
Svar
32
· Visningar
3 914
Senast: What
·
Kropp & Själ Sen min sista graviditet (snart 19 år sen!) besväras jag av kväljningar när jag ska borsta tänderna:o Varierande grad, ibland går det...
Svar
18
· Visningar
13 010
Senast: Yossarian
·
Kropp & Själ Jag är väldigt, väldigt arg. Jag kan inte göra något åt det jag är arg för just nu, eller knappt alls egentligen. Men jag har så...
Svar
17
· Visningar
4 571
Senast: mino
·
Kropp & Själ Jag har förlora pappa den 5 januari 2013.:( http://www.021media.se/?p=5750
Svar
8
· Visningar
1 991
Senast: annie_cool
·
R
Kropp & Själ Jag har gått runt och känt mig extra gollumig och glåmig de senaste dagarna och kom då på tanken att jag faktiskt skulle kunna färga...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 904
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Har en mamma som avskyr att jag bor hemma.. Har varit i Turkiet mycket och jobbat med hästar och kommit tillbaka. Är arbetslös. Studerar...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 842
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Jag har dom senaste dagarna fått en skum smärta i magen. Till vänster om naveln ca 2-3cm. Det är på just den punkten. Det gör ont när...
2
Svar
22
· Visningar
3 157
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag är en matmissbrukare som sker både genom känslomässigt ätande (framförallt som tröst) och överätande/småätande...
Svar
7
· Visningar
1 474
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ I några veckor nu så har jag haft ont i underarmen, kan man väl kalla det. Jag minns inte att jag har gjort något speciellt, slagit i...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Jag är rätt trött på mitt hår faktiskt. Jag tappar hår varje dag. Uppe på huvudet ser man hårbotten väldigt tydligt. Håret är tunt och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
16 904
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Allvetande bukefalister ;) Jag undrar om nån kan hjälpa mig. De senaste dagarna har jag känt mig spänd och uppblåst i magen. Det...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: kryckan
·
Kropp & Själ Jag lyssnar mycket på musik, då jag har lite psykiska problem och även problem med panikångest så är det ett lugnande element för mej...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: Domino_s
·
Kropp & Själ Mina ögonbryn är tunna, tråkiga och har en ful form så hade gärna odlat lite med hjälp av en mirakelkräm om det nu finns, någon som vet?
Svar
6
· Visningar
3 200
Senast: Karma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp