Mitt hår trillar av.

Sv: Mitt hår trillar av.

Tack! :)

Nu en fråga till alla som kanske vet. Kan man ha dubbel ägglossning en månad? Har redan haft ägglossning denna månaden och nu har jag "mensvärk" igen fast på andra sidan. Kom lika plötsligt som värken jag har när jag har ägglossning (mensvärken kommer mer smygande) så jag tror det är det, blev väldigt förvånad över det och det gör lika ont som värken vid ägglossning också så det är ingen skillnad på det viset.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ganska tunt hår. Framförallt framtill och mitt på huvudet. Benan blir ganska bred och håller jag upp håret syns skalpen. Har...
Svar
12
· Visningar
1 686
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 040
Kropp & Själ Jag har väldigt tunt och fint hår som alltid varit väldigt begränsande vid frisyrval mm. Har aldrig kunnat ha långt hår eller sätta upp...
2
Svar
21
· Visningar
3 846
Senast: rutans
·
Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något...
2
Svar
32
· Visningar
5 609
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp