Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Känns SÅ fint att ha Bukes approval måste jag säga Men ja, han är rätt måste ha-ig faktiskt!öhm, jag har full förståelse för att du var tvungen att plocka med dig spanjoren hem
Ombre it is! Jag återkommer med rapport på lördag om hur det blevOch jag röstar, precis som alla andra, på en snygg ombre, kan bl ashett!
Hörrni, nu kapar jag tråden lite (det är okej med dig, Niffe).
I got inspired. Så jag provade L'oreals Ombre kit. Bra, tyckte jag! Men eftersom jag är sämst på allt vad hemmatrixande med håret heter så vågade jag inte lämna den i så länge. Frågan är nu: Ska jag våga gå ännu lite ljusare i topparna? Ursäkta dålig bildkvalle.
Haha, äh, man uttalar ju inte h iallafall, så same same? niffe, ta det som är billigast bara, ingen märker någon skillnad! + med en hombre får du både ny airdo och en käck sombrero på köpet! (Eller ombrero kanske? )
Haha, då är vi tvärtemot varandra. Skulle aldrig bleka eller färga hemma faktiskt. Men , om det där var riktat till mig (fattade inte riktigt) så är det inga problem - jag har redan en bokad tid. Och några galna färger kommer jag inte att gå loss med faktiskt, inte riktigt min grejSäger förövrigt som några andra här, slinga en ombre! Så blir det inte en sån hård övergång. Rekommenderar frisör dock, då jag tamejfan förstört håret både en, två och femton gånger med hemmablekning och en rastlöshet som heter duga. Kan aldrig låta bli!
Om du fixar ombre hos frisör dock, så är det redan ljust i topparna. SEN, däremot, kan du gå lös med alla stargazers och Manic panic's toningar i roliga färger Det livar garanterat upp, toningen rinner ur efter några tvättar, och du kan prova många olika av den anledningen
Skitsnyggt hår på en skitsnygg brud!
Mucho snyggto!
Jättefint!!